Gå til innhold

E46 Facelift kontra ikke facelift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Min 330xi er en E46 2001 mod, dvs den har ikke faceliften som kom i 2002. Men, er det noen som vet om fester til fram og bakfangere er likt på disse? Vurderer å kjøpe noe styling som har sittet på en bil med faceliften, og verken jeg eller selger er sikker på om det vil pase min bil....

Noen her som kan hjelpe meg?

Skrevet

Fornøyd med bilen din forresten? Har du gjort noe med understellet? Er jo ikke så lett når man har ix..er litt pariakaste på tuningfronten. Prøver å få tak i noe vassere krengingsstabilisatorer, men er kul umulig. Eneste som selger det er racing dynamics, eneste problemet er at de ikke har begynt å produsere de ennå. :roll: Koster 250 euro da når de engang begynner å bli produsert.

Skrevet

Heisann!

Ja er kjempefornøyd med bilen! Henta den i sveits for et år siden, og har kjørt med et stort smil siden da :) Eneste som er gjort med bilen til nå er Eibach senkefjærer (35/35) og 19" felger. Men, til våren blir det litt mere av det meste! Har ESS kompressor kit liggende som skal på så snart snøen er borte, nye bremsesiver og klosser er på vei i posten. Når driver jeg å leter etter et passende bodykit som jeg også håpet å ha klart til våren :)

Tenkte jeg skulle lage en egen tråd her på forumet så snart jeg har full oversikt over hva som kommer på bilen, og monteringen er i gang :)

Skrevet

Hvis du skal ha facelift må du ha nytt panser, bakluke og Led baklykter :D

Jeg mangler bare Led baklykter så er det full 2004 facelift på min, siden det ble byttet panser og bakluke i 2004 look pga rust på på bmw garantien.

Skrevet
  330xi skrev:
Heisann!

Tenkte jeg skulle lage en egen tråd her på forumet så snart jeg har full oversikt over hva som kommer på bilen, og monteringen er i gang :)

Send pm hvis du lager tråd, greit å få noen ideer hva andre driver med!

Hvilke bremser har du kjøpt?

Skrevet
  325-Lfc skrev:
Hvis du skal ha facelift må du ha nytt panser, bakluke og Led baklykter :D

Jeg mangler bare Led baklykter så er det full 2004 facelift på min, siden det ble byttet panser og bakluke i 2004 look pga rust på på bmw garantien.

100% off topic, men facelift coupeen har også nye lykter og skjermer foran.

Skrevet

Er ikke LED lykter på sedan og Touring da.. det er på Coupe og cab fra 03/03..

men det du spør om er om du kan bruke fangere, og det kan du.. men vanlig std fanger er jo finere før facelifte da.. M pakke gjør susen!

For å få komplett facelift må du bytte skjermer, panser og lykter.. :)

Skrevet

Takker for svar!

Ja, spørsmålet mitt var i utgangspunktet om fangerne passer over ens.

Var ikke nødvendig vis noe orginalt jeg skulle ha :)

Skrevet
  Quattrokiller skrev:

Send pm hvis du lager tråd, greit å få noen ideer hva andre driver med!

Hvilke bremser har du kjøpt?

Har kjøpt GEM sportskiver samt Ferodo klosser.

Aner ikke hvordan di klossene er, så er mulig jeg bytter til greenstuff hvis dem ikke er bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...