Sollitoo Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Hei. Jeg er ny her, og første bmw prosjektet mitt er i gang... har kjøpt meg en BMW E34 520i 12v, men det går jo ikke akkurat bra da.. Så dreiv å lurte på å sette inn en 535i motor, som er nyoverhallet og lettere trimmet.. men spørsmålet mitt er åssen det er å bygge det om, iforhold til lednings nett? <>.. Eller er det en annen motor som kansje er mer aktuell i den bilen? Mvh. Steffen.
Ole@Automote Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Bare sørg for å kjøpe en motor med komplett lednings nett så burde dette her ikke være noe problem Mulig det er en plugg som må modifiseres litt men det skal ikke være noe problem
Sollitoo Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 ja, sant det.. Men bmw, har mye mer lednings nett enn de fleste andre "gamle" biler da.. Men har ikke bestem meg om jeg kommer til å bygge opp denne så sinnsykt, når jeg ser M5'ene begynner å få så hygglige priser om dagen...Menmen.. får se litt.. noen som vet noe om bremsekrav til 535 for å få det godkjent? eller holder det med lettere bytte av skive/klosser? eventuelt kalipper?
02 Touring Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 I denne link finner du det meste om hva som må til for og få det godkjent http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=4592 Kjøp M5 og spar deg for mange diskusjoner med BT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå