325icab_88 Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Som topic sier...Skal på skroten og hente 2 hele tåkelys...og vil helst slippe å stå og knote ute i kulda Så hadde vært fint om noen kunne fortalt hvordan de er festa på en e30 pre-facelift
bård Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 på min hadde jeg 88 frony, men regner med de er festa på samme måte. er 2 skruer oppe og 2 skruer nede på hver lykt altså 8 totalt, størrelsen kan varier etter hva folk har brukt. er ikke store operasjonen:)
bård Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 mulig jeg bomma der gitt, men se på linken under så ser du hvordan den ser ut, ser ut til at den bare er skrudd med en oppe og en nede:) http://norway.schmiedmann.com/index2.htm
BalleKnalle Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 På modeller før facelift så er det vel kun en ramme med 2 skruer i som holder selve lykten på plass. Etter å ha tatt bort denne så skal den komme ut. Hvordan selve holderen demonteres vet jeg ikke, men bildet kan jo kanskje være til hjelp. Hvertfall sånn som lykt nr 3 på bildet jeg hadde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå