Ulseth Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Noen Tips til hva jeg kan gjøre med den? Body kits og diverse Eksterne Modifikasjoner? Og hvor kan jeg finne delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 om dette er din første bmw så bør du vite om www.gsbildeler.no ,de har omtrent alt du trenger til din BMW. lykke til me ny bil, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulseth Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 jeg har en 520i 1985 E28. så ingen deler til akkuratt min bil på GSbildere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Selv om ikke modellen er valgbar i menyen på nettbutikken betyr det ikke at de ikke kan skaffe/eller har deler til den modellen. Det beste er å ringe og høre med dem. Stylingbiten kan det bli værre med, da E28 begynner å dra på åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Når det gjelder styling til en e28 er jo m-tech styling det fineste synes jeg =) har sideskjørt og bakfanger liggende =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå