Karma Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Hei på dere Stikker innom jeg for å høre om noen av dere vet om en nettside der man kan se bilder av bilvrak etter ulykker? Hørte nemlig om en sånn side, men jeg klarer ikke å finne den.
Bjørn B Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Du tenker nok på den nettsiden som forsikringsselskapene har. Den får man ikke tilgang til om man ikke jobber i forsikringsselskap eller leiebil firma. Bjørn
milhouse Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 det er en side som heter http://www.wreckedexotics.com/
milhouse Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Glemte å si det er en side med ofte fin/dyre/eksklusive biler. Står også ofte hva som har skjed med eierne og hvorfor det skjedde. Fra siden: Car: 2004 Aston Martin Vanquish Description: Aquaplaned and couldn't regain control of vehicle. Went straight into the barrier and slid along underneath. Driver walked away unhurt with minor bruises. Location: M42, Birmingham, England
nohr Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 For å være helt ærlig syns jeg slike sider er usmakelige...
KennetG Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Uff... Var ein del BMW-er der også... ja, BMW-er er bare biler det også, hehe De kan faktisk bli kræsjet
Arimanni Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Uff... Var ein del BMW-er der også... ja, BMW-er er bare biler det også, hehe De kan faktisk bli kræsjet Å? Er desverre ikkje alle her på forumet som har fått med seg det. Er vel ein litt sånn "det skjer ikkje meg" holdning her som alle andre plasser.
Karma Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 Takk for svar. Dette var visstnok en norsk side liggende på et utenlandsk nettsted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå