TurboTore Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Tenker å selge bilen min utpå nyåret og vil således lufte stemningen og interessen litt i forkant. Pris ikke bestemt,kom ev. med bud; seriøse sådan.. Info: - Førstegangsreg jan.96 - 158000km - Madeira violet - Svart sportsskinn - M3 bakfanger - M3 sideskjørt - M3 E46 frontfanger - M-listverk - Apex senket - 18" M3 replica sommerhjul - 15" alu på vinterdekk - Angel eyes - Chrome ringer rundt instrument - El.vindu - El.luke - Kjørecomputer ++ Noen hastverksbilder : Kontakt på t: 90865820 e: najerot@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Du har ikke en ca pris som du ønsker, skjønner jo at du vil ha mest mulig for bilen. Men er letere å gi bud ut fra en pris du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Du har ikke en ca pris som du ønsker, skjønner jo at du vil ha mest mulig for bilen. Men er letere å gi bud ut fra en pris du ønsker. Veldig få av disse bilene på markedet om dagen ser det ut til. Finner en på Finn.no som har gått 40000km mer og uten M3-fanger bak til 125000,-. Tidligere i høst var det annonsert noen fler og de lå i prisleiet 130-135000,- Virker til å være ganske populære med denne motoren/årsmodellen. Bilen er pen og har en veldig pen,litt sjeldnere farge. Dessuten er den i meget god teknisk stand! 120-125000,- burde vel være en realistisk pris,ifølge markedet, etter at pruterne har gjort sitt. Det er jo slik det fungerer; Priser jeg bilen til 135k,blir jeg budt 125k. Priser jeg bilen til 125k, blir jeg budt 115k..... Da har vi ihvertfall en liten pekepinn så lenge,du og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 sett flere sånne til 80...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 sett flere sånne til 80...... Nei,det har du ikke. Dette er en coupe,IKKE 4 dørs sedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 sett flere sånne til 80...... Nei,det har du ikke. Dette er en coupe,IKKE 4 dørs sedan.. det står en 96mod cupe i skien med m3 styling, skinn og div til 85K som er ganske pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 sett flere sånne til 80...... Nei,det har du ikke. Dette er en coupe,IKKE 4 dørs sedan.. det står en 96mod cupe i skien med m3 styling, skinn og div til 85K som er ganske pen Hvis du eller noen andre her er i markedet etter en slik bil og dette viser seg å være en 323 i bra stand...da vil jeg anbefale å kjøpe den.Det er i sannhet en god pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 hvor kan den sees? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffz Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 + det er jo en uorginal M fanger da.. synes M fanger til E36 er mye finere på en E36 ikke ein E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 + det er jo en uorginal M fanger da.. synes M fanger til E36 er mye finere på en E36 ikke ein E46 Noen liker mora,andre tar seg av dattera... Er sikkert de som heller vil ha en rød 4-dørs 316 med original bakfanger ,leather-look,hevet 4cm ,13" M-contour felger og reverompe i antenna,men...man kan dessverre ikke tekkes alles smak og denne bilen er altså slik den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffz Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 + det er jo en uorginal M fanger da.. synes M fanger til E36 er mye finere på en E36 ikke ein E46 Noen liker mora,andre tar seg av dattera... Er sikkert de som heller vil ha en rød 4-dørs 316 med original bakfanger ,leather-look,hevet 4cm ,13" M-contour felger og reverompe i antenna,men...man kan dessverre ikke tekkes alles smak og denne bilen er altså slik den er Stemmer jo det.. jeg sa bare hva jeg syntes.. men mange så vil ha 316 med styling så ser ut som den skal gå 300.. Men bilen din er fin asså.. ikke det jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 + det er jo en uorginal M fanger da.. synes M fanger til E36 er mye finere på en E36 ikke ein E46 Noen liker mora,andre tar seg av dattera... Er sikkert de som heller vil ha en rød 4-dørs 316 med original bakfanger ,leather-look,hevet 4cm ,13" M-contour felger og reverompe i antenna,men...man kan dessverre ikke tekkes alles smak og denne bilen er altså slik den er Stemmer jo det.. jeg sa bare hva jeg syntes.. men mange så vil ha 316 med styling så ser ut som den skal gå 300.. Men bilen din er fin asså.. ikke det jeg mente Alt i orden,man skal respektere andres smak. Tok den bare litt ut..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 nydelig bil..tar du innbytte eller rent salg på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 sett flere sånne til 80...... Få se linker a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg