Gå til innhold

Senrtal lås problemer. Får ikke opp bilen, noen ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sykt irriterendes problem. Jeg får låst bilen min hver gang, men når jeg skal åpne, det er da problemet kommer. Jeg trykker på lås opp knappen på kontrollen, det som skjer er at coupe lyset, begyner å lyse, men dørene låser seg ikke opp. Jeg får låst opp bagasjerommet.. Jeg kan låse opp med nøkkelen på fører side, men får ikke opp de andre innen ifra. Har prøvd og bytte batteri i kontrollen men ser uansett bort ifra kontrollen, da jeg får låst opp bagajserommet og det skjer med begge kontrollene.

Det er bare å glemme å låse den opp hvis den har kjørt, eller stått ute i regent, eller foktige omstendigheter. Står den i garasjen over natta, eller om sommer, så merker jeg det ikke engang. Men når det er mest irriterende, vil ikke ha våte sko tråkkenes i setene mine fra folk som må krabbe over setene :P

Håper noen kan hjelpe meg, med å finne ut problemet så jeg ikke trenger å sette den inn på verkstede å la dem sjekke det for 1000 kr i timen :)

Skrevet

Har samme problemet som deg... nesten... Jeg får ikke låst bilen igjen. Har skiftet ut noen brytere, men det hjalp bare en stund. tror jeg må bytte ut hele elemntet i døren for å få det til å funke skikkelig igjen... Har jo skjønt etterhvert at at dørlåser er en syksom bmw ikke finner kuren på... Så irriterende...

Skrevet

Ja det jeg også trur, for det "klikker" i boksen når jeg trykker på låsopp, men ingen ting skjer. Får vel ta opp shiten og se. Men rart at det er en sykdom, når ingen bmw verksted har hørt om det før, og ingen på forumet svarer på tråden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...