suprapete Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Ingen ute og tester bakhjula i nysnøen i kveld? Jaja, morro var det i allefall for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Vi hadde første frostnatta vår i går! Jeg var ihvertfall ute og testa bakhjula! Var såpeglatt:P Men så ble det jo "varmt" igjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Her er det snø oppi høydene så vi var ute å herjet litt fikk jo tømt fjerdegiret på sleng =D ü eller så var det litt miljø ute 8-9 biler som for å herja utover nattestimene =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hehe, her i Tr.heim virka det nesten som om bare jeg var ute og herja. Og så med de fine innbydende veiene da! Mulig jeg bare var på rett sted til feil tid men.. Hvor oppholder bmwgutta seg når det er "skliføre" her i byen? Håper snøen ligger til over jul i allefall, har omtrent ikke sett snurten til vintern i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Er vel meldt tempratur på rundt 5+ i dag og i dagene fremover så det blir nok svart asfalt de fleste steder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jepp, ser det har begynt å regne nå ja...typisk det. Snødde jo i morrest faktisk, hadde et lite håp om at det skulle holde seg men... Ser nok ut til at meterologene får rett, regn og 5-6 plussgrader de neste dagene. So much for white x-mas.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 OL i Trondheim 2018 kan vi nok også glemme tror jeg med den globale oppvarmingen som skjer nå! Det er slutt på de snø rike vintrene det var når jeg var liten på 70 og 80 tallet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrykongen Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 nå har snøen komt i sogn noen som har noen vinterdekk og låne meg til en e-28 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonw Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Det er slutt på de snø rike vintrene det var når jeg var liten på 70 og 80 tallet.. og vinteren 05/06.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 nå har snøen komt i sogn noen som har noen vinterdekk og låne meg til en e-28 hehe Ja bare kom å hente! Har 205/65/15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Her i Alta har det kommet masse snø de siste to døgnene Har ikke bare testa bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrykongen Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 nå har snøen komt i sogn noen som har noen vinterdekk og låne meg til en e-28 hehe Ja bare kom å hente! Har 205/65/15 sender du dem med tolpost eller hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Her i Årdal snøa det tett no ja. Kem e du harrykongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrykongen Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 gerry her stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 gerry her stian Å du. Det va deg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå