Dannis Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 i dag når jeg skulle kjøre til jobb fungerte visst bare den ene vindusviskeren kjente på viskeren på førersiden for å kjenne om den var froset fast, men det var den ikke så da tenkte jeg jo at jeg fint kunne bruke viskerene til å koste av den ene lille mm me sny som lå på ruta. men da jeg satte meg inn og visket var det bare viskeren på førersiden som visket. kan jo virke som viskeren på passasjersiden var froset fast likevel. har ikke hatt mulighet til å se på dette enda så spørsmålet mitt er om det er noen som har vært borti dette før og kanskje vet nøyakti hva feilen kan være? la ikke merke til noe smell eller noe.. men trøtt å jævli så kan ikke si sikkert at det ikke smalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Første du gjør er og se på overføringene til armen, bare prøv å ta armen litt opp og ned å se om det er der den går rundt, hvis ikke må du se over resten av overføringene om det har hoppet av noen stag el noe sånt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 ja det var planen.. får gjøre det etter jobb.. når jeg skal se på hvorfor ene vindusviskeren ikke fungerer på mitsubilshiten til en venninne.. typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 det viste seg å være bare mutteren til viskeren som hadde skrudd seg litt ut.. bare å skru til og problem løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå