vildrin Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 har et rustfritt karoseri til salgs. er fra en 1987 316. spør gjerne etter mer info så skal jeg svare etter beste evne. kan ta bilder å sende i mail vist dette er intresangt Ring gjerne for info på stede. tlf 90527532 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 var med og demonterte bilen, og jeg var overasket over hvor lite rust, eller over at jeg faktisk ikke fannt annet enn overflaterust. og at det ikke er takluke jør den jo mer kurant til banebruk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 sto det ikke rustfritt? har du sett noe ikke han har sett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 sto det ikke rustfritt? har du sett noe ikke han har sett:) alså litt overflaterust i hjulbua. les nøye ka fatty skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Ja men da er det jo ikke rustfritt da. Overflaterust er jo rust det å. Men den har ikke mye rust. Og det er jo meget bra, overfalterust er jo som oftest en enkel sak å fikse. Hva slags farge har karosseriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 rød metalick av noe slag. er et godt prosjekt utgangspunkt=) hadde jeg hatt plass og stå skulle jeg ha kjøpt det selv=/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 Ja men da er det jo ikke rustfritt da. Overflaterust er jo rust det å.Men den har ikke mye rust. Og det er jo meget bra, overfalterust er jo som oftest en enkel sak å fikse. Hva slags farge har karosseriet? Var vel litt snar med å smekke den in som rustfri når det er litt overflaterust. men men. men uansett et jævli godt utgangspunkt. ikke takluke heller, noe som jeg tenker meg gir mer stivelse i biln. kanskje et bra baneprosjekt. regner ikke med gull og grønne skoger for bil. vet fra før at mange vil helst se bilder og en pris. bilder sender jeg på mail for intreserte pris: tja Hbo 3000kr? vist det ikke blir stor respons så selger jeg den vel til noen lokale bilcross folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 ingen som er intresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 opp igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Harstad er litt langt å dra for ett karosseri dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 nåh, står det her i byen? heh.. damn skulle hatt garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 Harstad er litt langt å dra for ett karosseri dessverre. ja men tenkte det var så pass billig for det at det ble værdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Blir nok for langt gitt, selv om det er billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 får du ikkje solgt det t medtn av januar så skal jeg ha det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 får du ikkje solgt det t medtn av januar så skal jeg ha det=) jaha. skal vel bli enig om pris sia d e deg. starte vi på 5000 neida kødde bare er det ingen proskjekt folk i område som vil ha seg en et karosseri? bli å ende opp med at jeg beholder det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg