Gå til innhold

Selges: BMW 330XIAT, 2000 mod - SOLGT

espen lysholm
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Må desverre selge min gode følgesvenn, BMW 330XI, grunnet behov for to biler til en rimeligere penge. :cry:

Pris: 299.000

Km: 113.000

Meget god motor i kombinasjon med konstant 4wd (38% forran, 62% bak) innbyr til gode kjøreegenskaper både på sommer og vinter. Denne bilen vekker følelser (autofile sådan).

Bilen er meget god tatt vare på, normalt kjørt, pent behandlet og påkostet. Nylig service inkl bytte av olje og filter på girkassen, byttet til ny orginal bak diff (kvitt den velkjente E46 ulelyden med andre ord) - 2 års garanti, byttet panser og bakluke (garanti) m.m. Komplett servicehefte og Eu-godkjent i aug 06.

Bilen er meget godt utstyrt med riktig farvekombinasjon. Noe av utstyret: DSC, Steptronic, creme skinn sports seter, multifunksjonsratt, bmw business radio/cd, setevarmere, el seter, 4xel vindu, 8 airbags, xenon, sport frontfanger, orginal sportseksos, regnsensor, 8 stk 17" BMW alu felger med gode dekk, bagasjeromsmatte, BMW gummmimatter og nye BMW M stoffmatter m.m

Ingen heftelser.

Historie:

Bilen ble kjøpt ny i Norge av Skipsreder Peter Sundt før hans personlige formues forvalter overtok bilen. Bilen har inkl meg hatt 3 voksne eiere.

Dette er en herlig kjøremaskin.

Ring eller mail for spørmål og avtale om prøvekjøring.

Denne bilen må sees og prøves!

e-mail: espen.lysholm@gmail.com

Tlf: 930 65 555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Til interesserte.

Jeg har fått flere bud på bilen (senest for noen minutter siden), men inntil videre så ønsker jeg å selge bilen til oppgitt pris. Jeg takker riktignok for budene.

Grunnen er at bilen pt er priset på linje med en 325XI og at det er få om noen som er priset lavere i dagens marked. Jeg vil derfor se det litt an i forhold interessen.

....men bare fortsett å gi bud. Det kan jo hende jeg skifter mening og ønsker å bli kvitt den raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...