espen lysholm Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Hei! Må desverre selge min gode følgesvenn, BMW 330XI, grunnet behov for to biler til en rimeligere penge. Pris: 299.000 Km: 113.000 Meget god motor i kombinasjon med konstant 4wd (38% forran, 62% bak) innbyr til gode kjøreegenskaper både på sommer og vinter. Denne bilen vekker følelser (autofile sådan). Bilen er meget god tatt vare på, normalt kjørt, pent behandlet og påkostet. Nylig service inkl bytte av olje og filter på girkassen, byttet til ny orginal bak diff (kvitt den velkjente E46 ulelyden med andre ord) - 2 års garanti, byttet panser og bakluke (garanti) m.m. Komplett servicehefte og Eu-godkjent i aug 06. Bilen er meget godt utstyrt med riktig farvekombinasjon. Noe av utstyret: DSC, Steptronic, creme skinn sports seter, multifunksjonsratt, bmw business radio/cd, setevarmere, el seter, 4xel vindu, 8 airbags, xenon, sport frontfanger, orginal sportseksos, regnsensor, 8 stk 17" BMW alu felger med gode dekk, bagasjeromsmatte, BMW gummmimatter og nye BMW M stoffmatter m.m Ingen heftelser. Historie: Bilen ble kjøpt ny i Norge av Skipsreder Peter Sundt før hans personlige formues forvalter overtok bilen. Bilen har inkl meg hatt 3 voksne eiere. Dette er en herlig kjøremaskin. Ring eller mail for spørmål og avtale om prøvekjøring. Denne bilen må sees og prøves! e-mail: espen.lysholm@gmail.com Tlf: 930 65 555 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 Fikk bare feilmeldinger når jeg prøvde å legge ved noen bilder i går så jeg ga opp. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Denne bilen kjenner jeg godt. Den er meget velholdt og påkostet. I tillegg har den etter min mening en meget pen farvekombinasjon og bra med utstyr. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andas Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 MEGET fin bil... men som sagt den sprenger budsjettet, og som student på NHH har jeg lært at det ikke lønner seg... hehe, men av og til blir man kraftig fristet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Siden du skal ha to biler kan vi bytte, du får en ´97 540i som har rulla 108000 + en renault clio fra ´92 Da får du en til deg selv, og en til evt. kona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 100.000 for dyr for mitt budsjett, ellers hadde den vært solgt... Disse penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2006 Ja, ja penger er noe som er til for å brukes.. Har kjøpt en Passat 1,8T til kona og jeg kan jo si at det ikke har så mye å si for meg at det tar litt tid å bli kvitt 330XI'en. Det er jo ei konge vogn så jeg har ikke hastverk akkurat, men bort skal den jo en gang i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Er fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hei! Til interesserte. Jeg har fått flere bud på bilen (senest for noen minutter siden), men inntil videre så ønsker jeg å selge bilen til oppgitt pris. Jeg takker riktignok for budene. Grunnen er at bilen pt er priset på linje med en 325XI og at det er få om noen som er priset lavere i dagens marked. Jeg vil derfor se det litt an i forhold interessen. ....men bare fortsett å gi bud. Det kan jo hende jeg skifter mening og ønsker å bli kvitt den raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hei, Fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Kan jeg spørre hva denne gikk for? Spør gjør jeg jo... men får jeg svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hei! Svar får du vettu. Bilen er ikke solgt, men jeg har tatt den av de "offisielle salgskanaler" inntil videre. Stresser ikke med å bli kvitt den akkurat. Selges ved første bud på 299.000 eller mer. Bilen er med andre ord fortsatt til salgs, men kun via Bimmers og BMWccn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 Se også bmwccn for flere bilder. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=6821 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg