smez Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Skrevet Januar 1, 2007 det er bmw.. orginal deler har fått et bud på 1000
HMW Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 jeg gir deg to lapper for stab stagene. er det for bytte org stag ell er det tårnstag? uansett trenger jeg de. Hvis org. er det med festebrakettene?
smez Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 Hei,hva merke er disse stagene?.. Og hva ligger "budet" på nå??..Mvh Tom egil de er til e30 m3 så det er fra bmw vet ikke hva budet er på modarn har oversikten der
smez Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 dårlige bilder men det er da bilder hbo 10k denne vingen er det bare en av i landet har jeg fått høre.. men er ikke sikker
lfossheim Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Hei "E30 Cab dør venstre side 750,-" Hva er tilstaden på dene døren? Er døren ny, lakkert eller bare grunnet?
muska Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Stabstagene er Ireland engernering USA og det er kun stagene og dem er hule innvendig... helt nye...... fullt sett koster over 6000,-
muska Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 E30 cab dør venstre side er brukt komplett uten dørtrekk og mørk blå met, den har noen små riper etter lagring men er ellers hel og pen.. Får ikke tatt bilder før over helgen
R Andersen Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Stabstagene er Ireland engernering USA og det er kun stagene og dem er hule innvendig... helt nye...... fullt sett koster over 6000,- Er det komplett? Dvs med foringer og forsterkede fester? Dette er gromme deler, så hvis det er noen som skal oppgradere sin E30 til sommeren, så kan jeg anbefale dette settet. Har det selv.. Prisen er ikke over 6000,,-, men ca 4500,-.
muska Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Mulig prisene er gått ned, uten at jeg har sjekket det, har sett kvittering på komlett sett levert i Norge med mva og frakt fra USA og det er 6350,-. Det følger ikke med fester og foringer men stagene er ubrukt. Får vi ikke 2500,- for den ligger dem godt der dem er Dem spiser ingenting der dem ligger og plutselig kjøper mor seg E30 igjen og da bruker jeg dem selv
smez Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Mulig prisene er gått ned, uten at jeg har sjekket det, har sett kvittering på komlett sett levert i Norge med mva og frakt fra USA og det er 6350,-. Det følger ikke med fester og foringer men stagene er ubrukt. Får vi ikke 2500,- for den ligger dem godt der dem er Dem spiser ingenting der dem ligger og plutselig kjøper mor seg E30 igjen og da bruker jeg dem selv vi kan bygge bane bil til anja
muska Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Jepp, så setter vi på Dtm vingen også finner mor litt annet snaks så har min svigerdatter en kul bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå