grohl Posted December 20, 2006 Posted December 20, 2006 Jeg har mistet speilkappen til sidespeilet på høyre side, og tenkte jeg skulle finne en ny på GS.. Bildene de har på sidene sine, og forsåvidt også mye av delebetegnelsene er jo så som så... Problemet er visst at det er et par typer speil å velge mellom, så når jeg da ikke er helt inne på electrochrome og div andre funksjoner, lurte jeg på om noen har en litt enklere måte å beskrive forskjellen på? På førersiden er speilglasset litt "kobberbrunaktig", en slags automatisk avblendingsfunksjon vil jeg tro, men denne fargen har ikke høyrespeilet. På GS sa de bare at "hvis jeg hadde GIDDET å bende ut undersiden av speilet, eller ta det av, så ville jeg se om det var 2 eller 4 ledninger der, for det måtte de vite for å kunne fortelle meg hvilken speilkappe jeg skal ha... Da jeg ikke ville bende mer av frykt for å ødelegge et dritdyrt speil, sa de at de ikke kunne hjelpe meg, da de ikke kom seg inn i systemet der utstyrslista på bilen min lå Klistremerket med strekkode og noen tallkoder hjalp visst lite. Begge speilene har en plastlist rundt glasset. Blei et steike langt innlegg dette, men håper noen tar seg bryet med å skumme gjennom og evt komme med tips, som hvertfall mottas med takk
Recommended Posts