Gå til innhold

varmeproblem...

tithead
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har noe "lignende" på min bil på det luftuttaket i midten på dashbordet, grunnen er enkel i alle fall hos meg, lufta lekker ut over stereoen, enten et rør som ikke er skikkelig på plass eller en slags pakning, du kan jo sjekke skjøtene hos deg og se om det er falt ev en eller annen plass, har ikke gidda å fikse min enda for det virker ganske kronglete å komme til, men stereoen min blir fin og varm i alle fall :-) bare den midterste som lekker hos meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener det ikke skal komme varme i midten.

gjør i alle fall ikke det på min.

men om du har ac så skal det vel kanskje komme varme der.

hadde det ikke kommet luft noen av plassene så kunne det vært spjeld som hadde låst seg i lukket possisjon.

men om det er sånn at det bare kommer varmluft en plass og kaldluft med samme "styrke" de andre plassene så er det verre..

men kanskje varmeregisteret er dårlig?

eller kanskje partikkel filteret?

prøv å rens/bytt filteret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kom da varme på min e34 94 mod 525td overalt... synes det er merkelig at det ikke skal komme varme akkurat der. Det er jo derfor man kan stille varmen og kor mykje luft som skal komme kvar, nettopp pga at varmlufta/kaldluft skal kunne komme overalt. noko anna ville jo vert teit? heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun kaldluft som skal komme i midten og på dei ventilene på sidene på døra. Vist det skal komme varm, er det eigen regulering for dette på sjølve ventilen. Sånn er det iallefall på M5 og andre E34-er eg har testa. Men du kan jo legge opp nytt system, sånn at du får det sånn du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...