TomasK Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Ser ut som lillejulaften er en farlig dag! http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=179977 Dagene før jul er det vell ikke å anbefale og parkere på kjøpesentre ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 hehe .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Prøver alltid og unngå parkering på tetpakka steder uansett, folk bare smeller opp dørane og gir faen, hadde jeg ferska en som hadde gjort det skulle han fått!. Parkeringshus er selveste helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Den dagen skal eg ta King Caben til ein kompis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 vinterbil det er noe alle burde prioritere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 fikk et smell i forskjermen på bilen min her om dagen. var ikke liten heller men heldigvis så var det vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Ja da er det bare å parkere bilen hele jula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Folk er jo helt gærne i jula. Var vitne til her om dagen at noen moste rett inn i en bil på en parkeringsplass. Var helt kaos der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Vinterbil? jaja, får parkere 316i'n og ta frem Hummer H3'n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Tro meg at jeg har merket det,,, har vært mye lakkering av fangere jeg måtte gjøre i d siste her hehe noe med jula ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå