Mauro Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Hadde ønsket å bytte bilen min mot en 325 coupe eller cab, å betaler så klart et fint mellomlegg. Bilen min har soltak, å el vinduer, kicker anlegg, 19" kant felger, og m3 fanger forran. Teknisk er bilen helt 100%. Det som er feil er bulk i hjulbuen bak. Bulk i høyre forskjerm, og litt rust ved bulken. Bakfanger som har skade, men har ny bakfanger som kan medfølge. (må lakkeres pga ikke samme farge som bilen) Ellers er har jeg pusset vekk noe steinsput å grunnet det uten å lakkere, siden jeg skal/skulle lakkere det til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 haru en side til annonsen el noen bilder sende? har 325 cab me full m-tech og allt el skinn ac osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 int i 325 sedan? har du bilder av coupen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 int i 325 sedan?har du bilder av coupen? Dessverre. Kun coupé og cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg