Sandersen Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Er på utkikk etter en vinterbil da jeg skal vinterlagre e30'n, helst en 4x4 prisklasse : rundt 50k++. Noen forslag? Har funni meg frem cherokee 2.5 TD og pajero(kort type) hittil som det står mellom nu, men jeg har 0 erfaring med 4x4 så hadde vært fint med en liten pekepinn hva jeg burde gå for ingen suzuki for da velter jeg garantert eller ingen iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 ja forresten.. Og eller intet beist av en brølandes 5.2L bensinslukandes utgiftspost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 kjører mye cherokee 2.5 td. Fin vinterbil det! Sinnsykt moment i motoren, det er en liten lastebil jo. slipper clutchen i 2andre gir på flat mark uten at motor dør ut. Og i Lavgir serie behøver du ikke bruke gasspedal i 5te. Kvalitet på bremser, interiør, motor og drivverk kan diskuteres. ABS er det ikke, selv på en 96'. Så bremselengde kan ganges med 5 i forhold til bmw. Med 4wd innkoblet finnes det ingen bil som kommer bedre frem, det er nemlig 100% brems mellom alle 4 hjul. Når man kjører i 2wd er bilen en slede uten like:) Og bilen trekker henger med hva som helst oppå, så lenge henger tåler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 Funni enda et alternativ http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =21&tot=98 erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 ...ikke personlige erfaringer med Patrol, men sjefen i gamlejobben (som er bonde på si') har en sånn en som "gårdsbil". Han påsto at bilen var udødelig, og helt grei å kjøre. Dog skal det sies at han kjører Jaguar XKR til daglig, så han er kanskje ikke så bortskjemte som oss BMW-eiere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå