Søreng Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Hvordan får jeg av dekslene der med føttene... lurer mest på førersiden der med hendelen til panseret... hvordan skal jeg gjør for å ikke ødelegge noe der? Ser jo ut som jeg må av med fotstøtte og alt sammen.. ? Takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Du vipper ut det lille plastdekselet i hendelen til panseret, å skrur ut den skruen der, så skrur du den plastpluggen som står bak hendelen en 1/4 omdreining, trekker dørpakningen litt ut fra dekselet, og tar dekselet ut. Samme på høyre side, bare uten hendelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 gullfint, ska prøves i helga! ble forresten nye høyttalere i dag tommy, gadd ikke å styre med de 17cm, så kjøpte nye 13cm i dag heller! Så nå er alt på plass, mangler bare montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå