bmwomar Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Driver å leter etter 19`felger til min e46 touring. Vurderer bbs ch eller. Hartge classic 2, noen som vet om det har kommet kopier av hartge felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 har orginalt m understell, syns det virker som det ikke er lavt nokk. Noen som har bilder av e 46 touring med m understell og 19`felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Som jeg vet er det kun en fabrikant av replica felger til Classic 2 felgen. ALT Wheels: ALT Miro Type 347 En kan få de i 18x8, 18x9, 20x8.5, 20x9.5" til en rimelig penge i forhold til originalen fra Hartge... I tillegg så har du jo de vanlige Hartge classic felgene som selges så og si over alt. mortena her på forumet hadde vel disse i 19" på sin E46 touring med senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 takker, skal sjekke om jeg finner dem, har vi forhandler her i trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Her er hvertfall mortena sin bil med 40/20 senk (AP fjører og Bilstein dempere) Hartge classic replica BBS CK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå