Jump to content

535lmm og 380cc dyser i m20b25 (delvis fikset)


Recommended Posts

Posted

har tatt livet av en del plugger pga surning. har justert bensintrykket til 1.8bar men pluggene er full av bensin. kontakten på lmm har 4 likens som den orginale. satte først i nye plugger på orginale dyser og fyra så bytta jeg lmm og dyser. men bilen druknet hva gjør jeg feil kom med innspill og tips

Posted

turbo ja bilen starter og går med orginal lmm og dyser . men ikke med 535lmm og 380cc dyser, bilen skal starte og gå på tomgang uavhengig om det er turbo eller ikke. 535 lmm har som sagt orginal elektronikk. bilen har superchip type påkobling på coil. lurer på om det har noe å si?

Posted

er dette chipen som skal gi effekt på en orginal motor??

isåfall er ikke den brukene på turbo da chipen høyner tenninga som kan føre lettere til tenningsbank..

Posted

har du prøvd orginal chipen da? kansje noe feil med chipen du har fått??

edit: glem det..ser nå at du skrev den starta med orginal lmm og dyser

men du kan jo prøve og bytte over innmaten i 535lmm`en fra m20b25`en...

mulig 535kontakten gir feil signaler til hjernen??

Posted

Du skal bytte printkort og kontakt i LMM fra 535 til 325 for å få det riktig, det er godt mulig det er dette som gjør du har problemer. Innmaten er bytta på 10min - om ikke lokket er tetta med sika liknende stoff el.

Posted

står litt lengre oppe her at jeg skal bytte fra 535 el til 325 n sin elektronikk, kontakten er den samme. håper at det løser seg nå... må vel vente med å gå i garasjen til litt etter jul :lol:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...