B!!! Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Ønsker å kjøpe fjærbein til venstre fra på min M5touring nurnberg utgave ved venstre side fram Mobil:91571886 eller Pm Mvh. bjørn ole tysnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 hmm.. første jeg tanker på da må jo være han helge vik karen kjøpt litt av han jeg. har mye m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 hmm.. første jeg tanker på da må jo være han helge vik karen kjøpt litt av han jeg. har mye m5 han tror jo alt han selger er gull!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hv motorsport Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 eg har fjærbein ja,men di er vert gull, solgte just ett sett komplette forann til 3,8 for 5000,som nye,ett koster over 9000,vet ikke eg om ikke di er vert ,så mye,,men da får heller folk kjøpe nye da.,,,er dette foraet å fult av dritt snakk,er greit å vite,mvh helge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 [quote name="hv motorsport" solgte just ett sett komplette forann til 3' date='8 for 5000, det synes jeg faktisk var kurrant pris men enkelte av delene du har lagt ut har jo en kunstig høy pris ! i mine øyne.... allefall ikke ment som drittslenging er du og nå på tlf for tiden ?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hv motorsport Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 eg selger mine deler til den pris eg vill ha for di,,er vel den i norge som har hatt mest,eller mye spesielle deler til enkelte,m3.m5.å eg reiser jo verden runt ,å det koster å kjøre å hente,ringe,mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 kjøpte brukt fjærbein på gs-bildeler, kostet 4200kr... men det hele viste seg å være en fadese fra verkstedet som hadde service på bilen, de sa at fjærbeinet var opprustet og begge berearmene fram, men når jeg endelig kom hjem og skulle skifte fjærbein var det ikke rust i det heletatt, bærebruene fram var i aliminium(!) så defor prøver jgnå å selge færbeint jeg kjøpte hos gs Mvh Bjørn Ole Tysnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå