kvalaracing Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Hvor mye skjevhet kan det være før toppen må planes? Kan topp bolter med sekskanthode brukes om igjenn?
e30forever Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Strekkboltene skal skiftes hver gang de har vært løsnet. Hvis du bestiller nye, så får du nok torx-bolter. De gamle produseres ikke lenger av bmw, så vidt jeg vet. Når det gjelder skjevheten er jeg litt usikker. må nok på et motorverksted både for å måle nøyaktig og for å plane. Det er snakk om små marginer her.
snurresprett Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 da eg skiftet på forige 325 min så fant eg det i haynes boken (maks 0.030mm), brukte bladsøker og aluminiumsrettholdt for og kontrollere skjevheten..
kvalaracing Posted December 21, 2006 Author Posted December 21, 2006 Takker for svar. funnet ut at bolter med seks kant hode ikke er strekkbolter og kan bruke opp igjenn.torx er strekkbolter og kan ikke brukes om igjenn. Motoren skal bare holde til den andre er klar likevel så satser på at det går
Recommended Posts