kvalaracing Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Hvor mye skjevhet kan det være før toppen må planes? Kan topp bolter med sekskanthode brukes om igjenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30forever Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Strekkboltene skal skiftes hver gang de har vært løsnet. Hvis du bestiller nye, så får du nok torx-bolter. De gamle produseres ikke lenger av bmw, så vidt jeg vet. Når det gjelder skjevheten er jeg litt usikker. må nok på et motorverksted både for å måle nøyaktig og for å plane. Det er snakk om små marginer her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 da eg skiftet på forige 325 min så fant eg det i haynes boken (maks 0.030mm), brukte bladsøker og aluminiumsrettholdt for og kontrollere skjevheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 Takker for svar. funnet ut at bolter med seks kant hode ikke er strekkbolter og kan bruke opp igjenn.torx er strekkbolter og kan ikke brukes om igjenn. Motoren skal bare holde til den andre er klar likevel så satser på at det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå