kyrre Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Har nå med stort vemod solgt min E34 525ix og er på nytt på jakt. Tanken var en e46 touring av no slag, men lurer på følgende. Er det mulig å få 3 barneseter ved siden av hverandre bak i en e46? trenger et 9-18 kg sete og 2stk 18kg++ seter. Ser liksom for meg at E46 ikke er stort mindre enn E34 i baksetet og det var det plass i bredden, men manglet 3-punkt i midten. Har en e46 320 på hånden, så håper å kunne bli ferdig med den handelen imorgen så jeg får bil igjen i romjulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Beste er vel å prøve dette ut før du ev. kjøper. Lån med deg bilen og prøvemonter setene så er du sikker. Om du ikke har 3 stk seter selv så kan du alltids dra til en barnesutstyrsbutikk og høre om de kan være behjelpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 ahr 2 av setene jeg skal ha inn, så får prøve med et i midten og se at jeg får plass til ett til på ene siden. Får jeg det så går det nok i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Må ikke selge en sånn fin bil! Har E-34 og E-46 selv, har ikke målt opp, men er ikke store forskjellen bak der. Ungene liker E-46 bedre å sitte baki, regner med at da er det ihvertfall ikke så veldig mye trangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Godt og høre at det er flere optimister, jeg kjører barnesete i min 330CI, og det er faktisk overraskende mye enklere for en treåring og gå ut og inn av denne en i en E39 Ofte fungerer ting bedre en man tror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå