krza Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Ønsker å kjøpe e38! helst mørk farge (svart) og v8'er, men alt av interesse! ta kontakt med info/bilder. Takk på forhånd
krza Posted December 24, 2006 Author Posted December 24, 2006 klart det.. men er svært lite marked for 7ere i forhold til andre bmw'er. så er ikke så veldig mange til salgs. de fleste er 728 eller 725 tds.. er derimot noen 740 osv som er interessant, men prøver bare å få litt flere muligheter. kanskje noen her som vil selge
jarli Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 Fikk du mailen jeg sendte for ca en måned siden? Dersom du kan sende den tilbake, hadde det vært flott (så slipper jeg skrive alt på nytt igjen når jeg skal selge )
krza Posted December 24, 2006 Author Posted December 24, 2006 jepp, har sendt den tilbake nå! Nydelig bil forresten! den har desverre litt for høy km stand for min del, men den var absolutt utrolig pen
jarli Posted December 25, 2006 Posted December 25, 2006 jepp, har sendt den tilbake nå! Nydelig bil forresten! den har desverre litt for høy km stand for min del, men den var absolutt utrolig pen Takk skal du ha! Ja den har dessverre høy km stand..
Recommended Posts