Audiobahn Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Jeg har et forholdsvis enelt spørsmål for mange. Hvor mye jobb er det å bytte baklykter på E36? Hvordan bør jeg gå frem? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Heisann, du tar av dekselet på baklyktene. Der ser du 4 stk mutre, løsn disse, ta av pluggen for ledninger. Så tar du de av Tipper du bruker max 2 min per lykt. Er kjempe enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSK Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Først tar du løs kontakten så løsne du bare de 4 muttran(8mm) Og trekk lykta ut.....enkelt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiobahn Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Tusen takk for god hjelp! Utrolig bra forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Bare hyggelig, bra forum ja. Her kan du spørre om det meste. Alltid noen som har vært borti problemet før deg...Garantert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå