Audiobahn Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Jeg vurderer å kjøpe meg et relativt billig frontsett. Har funnet dette settet på dynabel, PEERLESS RESOLUTION. Synes det virker veldig greit for meg. Noen som har noen erfaringer, eller noe annet å si om settet? Stor forskjell mellom 5" og 6"? Takker for svar:) http://img304.imageshack.us/img304/613/utennavn2cd5.png Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 har hørt en del bra om peerless fra "eldre" anleggsentusiaster... skal visst fungere veldig bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiobahn Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Takk!! Noen med flere erfaringer?? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Har kikket på samme sett selv til min E36, men ikke hørt noe spesielt om det.. Men har prøvd Dynabel DY92 er det vel, 12" til 490, og den var jeg hvertfall utrolig godt fornøyd med.. Lov meg en ting a, å gi tilbakemelding om du går for settet før meg, tror ikke jeg begynner på noe stereo før tidligst våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå