Maloi Skrevet Desember 22, 2006 Skrevet Desember 22, 2006 Har 90 mod E34 520 som er kræsja i fronten. Radiatoren,frontplata, rammevangen på venstre side har fått seg en trøkk.. panser og lykter også. Ellers er bilen ganske så komplett! Var usikker på om jeg skulle bygge denne opp igjen, eller selge i deler. Derfor vil jeg høre om det er noen som er inntressert i noen deler, og om jeg kan tjene noen penger på det. Deler som er på bilen da: Skinn sports interiør, som ser ganske så bra ut. Bud ønskes! Motor og gir, er M20B20 motor.. Bud?? Ellers er jo alt komplett, så bare å spørre. Mvh Morten! morten_skouge@msn.com Gunnar-Edit: Skriv skikkelig overskrift neste gang.
BMW_E34 Skrevet Desember 22, 2006 Skrevet Desember 22, 2006 Hvor my skal du ca. ha for interiøret? Har du bilder av det, eventuelle skader!
Maloi Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Skrevet Desember 22, 2006 I og med at det ikke bare er meg som selger den, men jeg og en kompis kan jeg ikke si pris for hele bilen.. Interiøret er svart skinn ja, og skal få ut bilder så fort som mulig. Men det går ikke for under 6. Er manuell kasse.. motoren er gådd 172 000 og tikker så og si ingenting.. ble faktisk forbause selv. Var bilen til hun 6 barns moren i tromsø som ble stukket ned, visst noen av dere har fulgt med.. så bilen har stått i ro veldig lenge, og hun kjørte ikke mye heller...
Anderslien Skrevet Desember 23, 2006 Skrevet Desember 23, 2006 Har du det lille dekselet jeg har merket av her: Hvis ja, send PM til meg med pris
Maloi Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Skrevet Desember 23, 2006 bilder og info kommer seinere.. litt stress i jula! men skal få det ut så fort som mulig! Ja skal sjekke om jeg har det dekselet
kristian88 Skrevet Desember 23, 2006 Skrevet Desember 23, 2006 hei jeg kan være intrisert i hele bilen jeg. er det skinn bak også eller? hvilken farge er bilen i?
borte Skrevet Desember 24, 2006 Skrevet Desember 24, 2006 Hvis alle dørene og begge forskjermene er skadefrie og rustfrie kan jeg være interessert! Pris?
Maloi Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Skrevet Desember 24, 2006 Eksosanlegget er såvidt jeg vet bra på bilen! Kan krype under å se i romhjula eller noe.. er litt stress nå midt i jula da vi flytter opp i ny garasje Vi har tatt den ene forskjermen i bruk for en annen bil, + at bulk i høyre bakdør. Så da er du vel ikke int Kristian88: Skinn forran og bak, ikke i dørene.. Diamant svart metallic
borte Skrevet Desember 24, 2006 Skrevet Desember 24, 2006 Hvilken forskjerm er det du har da? Trenger hovedsaklig begge fordørene, og venstre bakdør. Høyre bakdør ser for så vidt bra ut! Trenger panser også! Hva forlanger du for delene?
bn28634 Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Hva skulle du eventuellt hatt for eksosanlegget fra katt og bakover. Hvis det er helt og pent og null hull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå