Maloi Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 har begge forskjermene, ta kontakt på pm ! setene blei nesten solgt til en som skulle ha dem i en volvo 242, men blei litt dyrt for han hvordan skal vi klare å ta av bakskjermen å få den til deg uten å bulke den sinnsykt ?
Maloi Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 da har vi et bud på 3000 for ALPINA felgene, vist ingen andre kommer med bud blir dem solgt i morgen (torsdag) !
cornelius Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 hadde jeg hatt plass i garasjen skulle jeg kjøpt de alpina felgene bare for og ha de btw: du har ikke noen vinterfelger e.l. liggende til e34?
Maloi Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 joda har dem som står på bilen, men mener å huske at det er "steelies" så er vel ikke så aktuellt ! har ennå ikke hørt noe fra alle dem som var interessert i ALPINA felgene ! dem går i morgen kveld for 3000,- vist jeg ikke har hørt noe !!!!
Maloi Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 ingen som trenger skinn sports stoler? eller grå/svarte dørtrekk....
Maloi Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 har ennå M5 skinn stoler fremme og bak ! ingen som er interessert ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå