Bmwgutt Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre for å få det til å se pent ut med seter fra cab i en coupe? snakk om en e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 er ikke det det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 er ikke det det samme? Nei det er smalere, mener jeg da.. for jeg har ikke hentet det ennå, det ligger på postkontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 mener du ja.. men prøv først vi finner på noe smart noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Lag deg egene former du støper med glassfiber og trekker opp i skinn eller skai eller noe på sidene av baksetene om de ikke passer. Framsetene, de passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå