Bjørn B Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Hei.. På min 88 mod E34 530 har jeg et prooblem med vindusviskerene. Plutselig falt de ut, så så en mekaniker på det, og sa det at det var en dårlig kontakt i releet. Han rengjorde og slikt, så funket de fint. Nå funker de litt sann her og der, har ikke funnet noe mønster i det, desverre, så er vanskelig å si om det er noen sammenheng. I sikringsboksen i motorrommet har jeg tatt ut den "gule" boksen, som jeg tror inneholder releer (stemmer det?). når jeg tar den ut ser jeg at det er litt fukt på begge kontakt delene, både på releet og i boksen. Kan dette være årsaken? Vanskelig å få tørket det skikkelig også. Så etter om jeg kunne finne delenr på releet i ETK, men ble ikke noe klokere. Vet heller ikke om releet jeg ser etter er det rette. Har søkt og ser at det har vært et problem på flere E34'r enn min, men ingen løsning i noen av trådene. Noen som har noe erfaring eller tips å dele med meg? Bor i Bergen, kjedelig å kjøre rundt uten vindusviskere kan du si... Mvh Bjørn B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSK Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Du kan jo prøve å blåse reint og spraye elektrorens:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2006 Verdt et forsøk helt klart, men føler det er en litt midlertidig løsning... Vil gjerne bli kvitt problemet, for godt... Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Visker releet ligger under baksete på vs. Et ganske stort rele, med svart og hvit stikk på. Vanskelig å si hva feilen er på disse pga det er så mange ting som går igjen!! Det store releet, strømforsynings-rele, viskermotor, dårlige kontakter... Men prøv først med det store releet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 Kjempe greier, takk skal du ha... Noen måte å funksjonsteste et rele? Evt finne ut om det er feil med det! God Jul! Mvh Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyzonic Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 på min så var det sikringsholderen under baksete på høyre side som hadde irra i stykker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå