Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan hjelpe meg litt her, har akkuart kjøpt turbo grenrør turbo med inn ut olje intercooler slanger kromma rør osv downpipe ja så og si kpmplett kitt.. men det store spm!!! hva mere trenger jeg`? bensintrykksregulator? tillegsprut? dumpventil må en vel også ha... dobbel topppakning?? vil noe sånt gå reint på en klin original m20 320i motor med 240000km på telleren. vil lade ca 0.5 regner ihvertfall med ca 210hk.. håper jeg.. fint med bilder av eventuelt andre m20 turbo bygg eller et par innspill. mvh anders :D

Skrevet
noen som kan hjelpe meg litt her, har akkuart kjøpt turbo grenrør turbo med inn ut olje intercooler slanger kromma rør osv downpipe ja så og si kpmplett kitt.. men det store spm!!! hva mere trenger jeg`? bensintrykksregulator? tillegsprut? dumpventil må en vel også ha... dobbel topppakning?? vil noe sånt gå reint på en klin original m20 320i motor med 240000km på telleren. vil lade ca 0.5 regner ihvertfall med ca 210hk.. håper jeg.. fint med bilder av eventuelt andre m20 turbo bygg eller et par innspill. mvh anders :D

Du trenger ikke dump før du skal over 1 bar

Tillegssprut er også greit.

BTR trenger du garantert

Det skal gå bra uten dobbel pakning

Legg ut bildet av delene dine.

P.S GOD JUL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...