dunderdo Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 -kkk27 turbo god som ny. -org grenrør. -moddet org wg. (justerbar) -Pris. 3000kr eller bud -Passer også m30 med mindre mods. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Mye skal du ha for wastegaten alene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Mye skal du ha for wastegaten alene? ikke mye Du kan få med manifoilen også siden jeg ikke skal bruke den. (solgt turboen) P.S Den er bygd om til justerbar. Kan ta bilder og sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Send på kris-lie@broadpark.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Send på kris-lie@broadpark.no pic sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Hvordan fungerer denne da? Skrur du inn skruen for å stramme fjæra? Slik jeg har sett modifiserte WG'er har de hatt en kobling for å sette trykk på det øvre kammeret i WG'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hvordan fungerer denne da? Skrur du inn skruen for å stramme fjæra? Slik jeg har sett modifiserte WG'er har de hatt en kobling for å sette trykk på det øvre kammeret i WG'en. skrur den inn då strammer den seg. og det skjer nøyaktig det omvente når du skrur den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Send bilder til erlend_henden@hotmail.com dersom det ikke er solgt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roel Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Har du forsatt grenrøret?? kjøper det viss du forsatt har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Jeg har alt fortsatt... TLF 91695590 hvis dere er int... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 700kr for wastegaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Jeg har alt fortsatt... TLF 91695590 hvis dere er int... Hvor mye vil du ha for grenrøret? Sender du et bilde til meg også? k_landre_88@msn.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Budet mitt står til i dag den 20.11 klokken 16.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå