einar_k Skrevet Desember 24, 2006 Skrevet Desember 24, 2006 Hei, Motor lampa i displayet begynte plutselig å lyse. Når jeg slår opp i instruksjonsboka finner jeg følgende melding: Forringelse af udstødningsgasværdierne. Lad Deres BMW Service foretage en kontrol af systemet. Nå er det jo masse helligdager, og neppe en BMW mekaniker på jobb før i romjula. Derfor søker jeg hjelp her, er det noen som kjenner til denne feilen? må jeg parkere den til jeg har fått den undersøkt, eller kan jeg bruke den som normalt? kjedelig å være uten bil jula. Det er forøvrig snakk om en BMW 316 ti Compact 2001 hvis det skulle være av interesse. Håper på raske svar =) God jul! Mvh Einar K.
P.I.B Skrevet Desember 24, 2006 Skrevet Desember 24, 2006 Dette betyr at bilen din slipper ut mere avgasser enn hva som er normalt. Kan være feil med katalysatoren din, eller lambdasonden. Et verksted bør finne ut raskt og enkelt hva som er feil..
TexWiller Skrevet Desember 24, 2006 Skrevet Desember 24, 2006 Du må nok ta en diagnose for og få fram den eksakte feilen. Det kan være flere ting. når motorelektronikklampa lyser går alle verdier over til nødmodus. Dvs bilen kan brukes men er ikke bra og kjøre over lang tid med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå