Towwy Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Har en gåen traversforing bak på e30'n. Må traversen taes ned eller går det ann å bytte foringen med traversen på plass i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Kan byttes med den på. Men bilen må høyt opp. Det skal være mulig å bruke en brenner og slaghammer for å få den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 Ok, har både 4-søylet og 2-søylet løfte bukk så skal nok klare å få bilen høyt nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30forever Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Disse sitter som et H... Bør nesten ha hydraulisk verkstedpresse for å få dem ut. Jeg skifta mine på egenhånd, angret på det. Måtte borre dem ut til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Varm bolten MYE.. legg en pute over den oppe i kupeen, å slå den oppover med slegge (puta hindrer bulk i taket når bolten løsner ) Så tar du en stikksag med langt blad, sager ut sentrum av foringa først, å så sager du ut et par cm av den ytre stålringen i foringa.. da mister den spennet, og løsner lett! Vær forsiktig så du ikke berører travers med stikksaga da.. Jeg pressa ny foring oppi igjen med jekk, men frøs ned foringa først (blir mindre da), og smurte travers med salo.. Dette må gå smertefritt 1. gang, da det er traangt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå