Gjest Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 jeg har en JVC KD-LHX502 . det står på tekniske data at den har fullstendig dab kontroll( står under tuner på tekn data) http://www.jvc.no/files/techspec/jna04_ ... ivere2.pdf noen som veit hva jeg må ha, kjøpe. eller trenger jeg noe i det hele tatt ekstra for å få brukt dab radio i bilen med denne spiller. ikke koblet den opp enda. skulle tru jeg værtfall trengte en dab antenne, men er det alt? eller bare an smule av det jeg trenger? takker for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Du trenger nok en separat DAB tuner, og en DAB antenne, for å få DAB radio. Spilleren din har kun styring for dette, det er ikke innebygd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 ok. var noe sånnt jeg egentlig regnet med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå