Lien Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Hadde jeg hatt penger på hånda hadde jeg kjøpt den nå! Det som er genialt med den er at du ser ikke at det er 745 motor hvis du ikke har peiling på det (les: turboen er jo gjemt ned mot bakken), ergo får man minimale problemer med BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 helt til dem prøvekjører den og gir full gass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 denne bilen der har eg tenkt på sjøl. er det noen som har kjennskap til denne??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 haha BT prøvekjørte min ivertfall så han kom i en helsikkes fart forbi når jeg satt og venta Men on-topic: den bilen der var feit! egentlig ikke hatt sansen for 5 serien men den der var stasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Ey!! det står i anonnsen at det er Gtrag 260gearkasse på en 745, altså en Stor sekser.. spurte på forumet tidligere om d gikk å bruke gear kasse fra en m20,, en liten sekser.. det var noen som sa at det ikke var mulig, men det er jo gtrag 260 som står orginalt på en 86mod 325i.. noen som kan svare på om dette stemmer`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Fatta selv interresse for denne så jeg sjekka med noen bekjente på helgeroa... fikk bare beskjed om å holde meg langt unna... var vist endel tull med den... uten at jeg kan bekrefte det noe mere enn det de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 sett en del på denne selv. noen flere som kjenner til denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Ut ifra annonsen så ser det ut som en nydelig bil! e28 er jo sexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Lurer på åssen han har fått til sotinga på lyktene og om disse blir godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Lurer på åssen han har fått til sotinga på lyktene og om disse blir godkjent? sorte lykter får man kjøpt ferdig sotet med tuf godkjennings papirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Den var rå Hadde jeg vært på utkikk etter en sånn bil, hadde jeg tatt denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Lurer på åssen han har fått til sotinga på lyktene og om disse blir godkjent? sorte lykter får man kjøpt ferdig sotet med tuf godkjennings papirer Trodde ikke DE lykter var produsert til E28!?! On topic: Ser veldig pen ut denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Ey!! det står i anonnsen at det er Gtrag 260gearkasse på en 745, altså en Stor sekser.. spurte på forumet tidligere om d gikk å bruke gear kasse fra en m20,, en liten sekser.. det var noen som sa at det ikke var mulig, men det er jo gtrag 260 som står orginalt på en 86mod 325i.. noen som kan svare på om dette stemmer`? Getrag 260 er nok til storseksern (M30) Om det er orginalt til M20 vet jeg ikke, men såfall må det være adapter av noe slag Du er sikker på at det er orginalt på M20 eller? Jeg kan ikke svare 100% sikkert, men jeg tror nok ikke det er orginalt på M20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Var tøff den bilen der Liker 5 serie bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 helt klart en tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå