kjenneth Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 hei.. er det noen som vet åssen vi kan få anlegg i en e39. tenkte på og bytte cd spilleren i den. men er det mye av det elektriske som går igjenom radion på bilen? er det noen som har peiling på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Byttet headunit på min,men har verken multifunkratt eller gps,var bare å bytte den.Hadde standard radio/kassett i min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjenneth Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2006 Byttet headunit på min,men har verken multifunkratt eller gps,var bare å bytte den.Hadde standard radio/kassett i min. oki... nei jeg har multi ratt og sånn jeg se... så er litt skeptisk og bare røske det ut:P hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Bare sørge for å få med en sånn overgangskontakt til radioen er det ikke det da?Bare å høre der hvor du evt kjøper radioen hen.De spurte nemlig meg om jeg trengte det når jeg lkøpte min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjenneth Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2006 Bare sørge for å få med en sånn overgangskontakt til radioen er det ikke det da?Bare å høre der hvor du evt kjøper radioen hen.De spurte nemlig meg om jeg trengte det når jeg lkøpte min. jepp... skal undersøke:) så får vi se... hehe.. takk så mye;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaS Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Hei Tror jeg ville valgt å ikke skifte ut den orginalespilleren. Du mister en masse funskoner som du har på bilen da. eks hvis du har Stor kjørecomputer, vill noe av denne funskjonen falle bort. Er jo nesten det styggeste du kan gjøre med en BMW. Ville helller ha skiftet ut høytalerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 HeiTror jeg ville valgt å ikke skifte ut den orginalespilleren. Du mister en masse funskoner som du har på bilen da. eks hvis du har Stor kjørecomputer, vill noe av denne funskjonen falle bort. Er jo nesten det styggeste du kan gjøre med en BMW. Ville helller ha skiftet ut høytalerene. word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 HeiTror jeg ville valgt å ikke skifte ut den orginalespilleren. Du mister en masse funskoner som du har på bilen da. eks hvis du har Stor kjørecomputer, vill noe av denne funskjonen falle bort. Er jo nesten det styggeste du kan gjøre med en BMW. Ville helller ha skiftet ut høytalerene. word Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå