Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg også vil gjerne se bilder!! :D E28'er med full m-tech styling og motor er konge!!har hatt to stk. selv,å jeg savner de litt må jeg påstå...begynner og bli skjelden vare dette for tiden...... :cry:

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

den er sikkert gratis, siden det ikke er "prislapp" på den...sikkert bare å komme å hente den....makan til treghet.....

Skrevet
En E28 med over 400hk er vel ikke så lett og få godkjent?

Nå har jeg ikke greie på BMW.

Men jeg tror det er fult mulig iallfall å få den godkjent med orginal 745i/252hk motor.

Ble jo lagd 535 med litt over 200hk orginalt?

Som forøvrig denne bilen er.

Kom det noen større utgaver? E28 M5?

Skrevet
En E28 med over 400hk er vel ikke så lett og få godkjent?

Nå har jeg ikke greie på BMW.

Men jeg tror det er fult mulig iallfall å få den godkjent med orginal 745i/252hk motor.

Ble jo lagd 535 med litt over 200hk orginalt?

Som forøvrig denne bilen er.

Kom det noen større utgaver? E28 M5?

Jepp, kom E28 M5. 3,5l - 286hp. Disse er riktignok meget sjeldne biler.

Skrevet
En E28 med over 400hk er vel ikke så lett og få godkjent?

Nå har jeg ikke greie på BMW.

Men jeg tror det er fult mulig iallfall å få den godkjent med orginal 745i/252hk motor.

Ble jo lagd 535 med litt over 200hk orginalt?

Som forøvrig denne bilen er.

Kom det noen større utgaver? E28 M5?

Det skal vel ikke vær noe veldig stort problem det tror jeg....'

det er jo mange som har klart tidligere...med samme kombinasjonen...M535 med 745 motor..

M535 kom med 218hk...og M5 med 3,6 24V og 286 hk.. :wink:

Skrevet

Ja,men denne bilen som er til salgs har iflg trådstarter over 400hk,det er det jeg vil frem til..Og det kan ikke være lett og få godkjent.

Att man kan få godkjent E28 med 745i motor det er jeg med på.

Skrevet

Man trenger ikke godkjenne med 400hk veit du. Bare skru ned turbotrykket det når man skal godkjenne den.. Hvis de skal finne ut det ved en eventuell kontroll må de i såfall benke den der og da slik at du ikke rekker skru ned igjen trykket..

Skrevet

Nei jeg har ikke benket min, men det er flere i Sverige som har gjort det, og det med eksakt samme oppsett som meg.. Her er grafen ved bremsing på 1.1 bar...

nmchar2.jpg

Det er en i Fredrikstad (er med i 02-styret) som lader det samme som meg, men har KKK-28 turbo i stedet for KKK-27 og han bremse sin til 311hk / 580 Nm på bakhjula!

Med tiden så skal jeg sikkert benke min jeg og, bare for å bekrefte det.

Skrevet
Lien

Har du benket din?Syns det dreiemomentet ditt virker usannsynlig høyt?

Stor sekser med Turbo orginalt veit du:D

M3killer:lol

Er vel 252hk/380nm orginalt på 0,3/0,5bar trykk?

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...