hav Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Hei Vet noen her hvor man kan ta en 4hjulskontroll til en rimelig penge UTEN at kvaliteten på arbeidet blir påvirket ? helst i oslo området.. forstillingsspesialisten skulle ha 1k mn er på ferie,mens bmw skal ha 2500! mvh Hav
Quattrokiller Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Brukte forstillingsspesialisten jeg, virket veldig nøye han, brukte nesten tre kvarter, tror det kostet under 1000 kr. Bilen dro til høyre etter jeg hadde lekt gressklipper på Nürburgring i sommer, men er helt fin igjen etter å ha blitt justert . Anbefales!
hav Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 Brukte forstillingsspesialisten jeg, virket veldig nøye han, brukte nesten tre kvarter, tror det kostet under 1000 kr. Bilen dro til høyre etter jeg hadde lekt gressklipper på Nürburgring i sommer, men er helt fin igjen etter å ha blitt justert . Anbefales! Hei Hehe.. ikke lek for mye gressklipper nå da Ja,han er anbefalt..synd at han oxo drar på ferie mvh Hav
hav Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Hei Bumper denne litt da spesialisten er på ferie Andre folk i oslo området som kan gjøre et godt arbeid ? mvh Hav
Jass Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 forstillingsspesialisten på ulven, han er flink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå