wheelman Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 jeg opplever at jeg ikke kan vri rundt låsen til bagasjerommet med nøkkelen. skal dette være mulig? jeg har sentrallås. kunne ikke dette på min gamle e36 heller... vilken sikring er sentrallåsen på, skulle gjerne bare koblet den ut, da jeg opplever store problemer med at dørene spretter opp av seg selv.
Thunegutt Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Klart det skal virke! Du må smøre låsesylinderen med rustløser...
Bjørn 320 Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Sikker på at det ikkje er reservenøkkelen? Den skal kun passe i dørene, ikkje i bagasjelokket eller hanskerom...
wheelman Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 hehe jo er reserve nøkkelen jeg har. skal prøve den andre! takk
mbrothe Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Samme på min også, låsen er veldig trau, men klarer det som regel til slutt.. Mulig det hadde gjort seg med med litt rustløser ja..
wheelman Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 her er det ikke snakk om trang eller ikke, det er mekanisk umulig.
Sevenord Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Mekanisk umulig hva? Jeg låser opp alle låsene på bilen når jeg vrir rundt på bagasjen..
Bjørn 320 Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 hehe jo er reserve nøkkelen jeg har. skal prøve den andre! takk Prøv det du Fekk du det opp?
wheelman Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 Mekanisk umulig hva? Jeg låser opp alle låsene på bilen når jeg vrir rundt på bagasjen.. det er ikke rust som hinderer meg i å vri den om, det lar seg rett og slett bare ikke gjøre. men som nevnt over så er det fordi jeg bruker reserve nøkkelen. har ikke fått prøve enda, siden bilen står i garasjen og jeg er litt på flaska:)
BMW e36 318i Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 får ikke låse opp min heller, det går ikke an å vri nøkkelen i låsen, men det gikk når jeg kjøpte bilen da.
wheelman Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 nå prøvde jeg med orginal nøkkelen og. ingen forskjell. skjer der? det er jo latterlig at man ikke skal kunne låse der manuelt. dette funket ikke på den gamle bilen heller. ingen tegn til rust i eller rundt låsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå