zephyr23 Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 driver nå å pusser opp min 86 mod 325ix. ting som skal gjøres er : -nye framskjermer (på plass) -nye hjulbuer bak (på plass på den ene sia) -rustbehandle inni bilen -rustbehandle bagasjerommet -rett og slett rustbehandle hele bilen -ny clutch -komplett mtech2 kit! (kjøpt) -nye lykter fremme og bak -senking (40-40) -racing hart style 17''x7'' (på plass) -lakkere den svart med rød perlemor -bytte allt av bremserør, skiver klosser, lakkere kalipere! -konfilter, grenrør, og effektanlegg (etterhvert) -facelift front (på plass) -pluss litt diverse anna småplukk
zephyr23 Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 fronten i sin næværende form gulvet på passasjersia! motorrom, som er overaskende rustfritt
Toro Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 se det ja, ser ut til at du har litt jobb forran deg misunner deg det, er selv på utkikk etter noe å gjøre
zephyr23 Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 joda, er en god del arbeid, men kan jobbe nesten hele dagen lang på den der e går på skole nå, pluss vi får mange ganger lov til å komme på skolen på kvelden og jobbe på egne ting. er utrolig greit igrunn! men er alltids greit å ha noe å syssle med ja(såfremt man har tid)
zephyr23 Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 sånn, da var bilen flytta til verkstedet der den skal pusses opp! deilig å få den ut av dritværet ute
TSL Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 tror jaggu dette er gamle bilen min jeg. er soltaket gåent også? holder du til i agder el? my ga du for doningen da?
zephyr23 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Skrevet Desember 31, 2006 hehe, skal ikkje se bort ifra at det er den joda, soltaket er gåent det jah, bor i arendal! betalte 6000 kr for den! han skulle egentlig ha mye mer for den, men trengte penger fort ! så da måtte jeg bare kjøpe den!
TSL Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 er gamle bilen min det ja.du kjøpte den av eivind tenker jeg
zephyr23 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Skrevet Desember 31, 2006 stemmer det ja! kjøpte den av eivind! men vi må foressten ordne ein salgsmelding mellom oss to, sånn at e kan få omregga den når den tid kommer!
zephyr23 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 men den er flott! bare avtale når senere elelr no! haster egentlig ikke, men greit å få det unna hva skulle du ha for de framskjermene ?
zephyr23 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 sånn, da var arbeidet på bilen begynnt, har ikke fått handla inn deler til bilen enda, men har begynnt på litt rust fjerning, lå å skulle skru av det ix skjørtet på venstre side, plutselig så e litt stygg rust på undersida av gulvet, så begynner e å pille på det, før e vet ordet av det så ligger jeg å ser rett opp på rattet så fant jeg også ut at soltaket på bilen ikke er originalt, så måtte ifølge en i klassen kappe hele taket, og skjøyte på nytt tak, for å få original takluke!
BMW_E34 Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Blir nok bra dette, gleder meg til å se resultatet Men bare en liten ting anngående det du har tenk å gjøre med bilen, du burde senke den mer framme enn bak!...... for eksempel 60/40, alle BMW er burde egentlig senkes mer framme enn bak, for BMW er har det me å på en måte se ut som de steiler, viss dere forstår hva jeg mener! Bror min hadde en E30 som han senkte 60/40, ble kjempe fint! Bror min sin (på bimmersforumet: 1985-e30) : Han har M-Tech I framfanger og sideskjørt!
BMW_E34 Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Blir nok bra dette, gleder meg til å se resultatet Men bare en liten ting anngående det du har tenk å gjøre med bilen, du burde senke den mer framme enn bak!...... for eksempel 60/40, alle BMW er burde egentlig senkes mer framme enn bak, for BMW er har det me å på en måte se ut som de steiler, viss dere forstår hva jeg mener! Bror min hadde en E30 som han senkte 60/40, ble kjempe fint! Bror min sin (på bimmersforumet: 1985-e30) : Han har M-Tech I framfanger og sideskjørt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå