albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 333i - 3,3 liter, 197 hk, 6 cyl, 1985-1987 ???Har bmw levert det? synns å det hørtes litt mystisk ut
zephyr23 Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 har aldri hørt om 333i du, så dette er nok noe som andre folk har mekka sjøl! mener å huske at på noen nye bmw'er så er 2.3 litern på 2.5 liter men nedplomba! og kalles da 2.3 liter, så sto det og 24998cmm på specsa å! mulig jeg som bare har lest feil, eller husker feil! ang ix, har aldri sett en 1985 ix, så mulig at de bare begynnte produksjonen i 1985, men kallte den 1986 eller noe, de gjør jo sånnt på nye biler og, mange biler som ble lansert rett etter sommern i 2006 ble jo kallt 2007 mod, så kan jo være noe alla dette med ix'n ? aaah, det går så treigt med bilen fortia nå! får nesten aldri mulighet til å jobbe på den, lærern har sagt at jeg kan begynne å jobbe med den så fort ein stygg opel som står ved siden av blir ferdig, men han som jobber på den opelen jobber nesten ingnting på den, han går bare rundt å snakker med alle andre, så da må jeg lide for at han ikkje jobber, rett før jeg bare gjør den ferdig sjøl så jeg kan få begynnt ordentlig på bilen min
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 har aldri hørt om 333i du, så dette er nok noe som andre folk har mekka sjøl! mener å huske at på noen nye bmw'er så er 2.3 litern på 2.5 liter men nedplomba! og kalles da 2.3 liter, så sto det og 24998cmm på specsa å! mulig jeg som bare har lest feil, eller husker feil! ang ix, har aldri sett en 1985 ix, så mulig at de bare begynnte produksjonen i 1985, men kallte den 1986 eller noe, de gjør jo sånnt på nye biler og, mange biler som ble lansert rett etter sommern i 2006 ble jo kallt 2007 mod, så kan jo være noe alla dette med ix'n ? aaah, det går så treigt med bilen fortia nå! får nesten aldri mulighet til å jobbe på den, lærern har sagt at jeg kan begynne å jobbe med den så fort ein stygg opel som står ved siden av blir ferdig, men han som jobber på den opelen jobber nesten ingnting på den, han går bare rundt å snakker med alle andre, så da må jeg lide for at han ikkje jobber, rett før jeg bare gjør den ferdig sjøl så jeg kan få begynnt ordentlig på bilen min det er mulig du har rett.. leste bare over alt som var skrevet.. å mente jeg hadde sedd det en plass at det ikke stemte.. hentet det fra www.wikipedia.no .. så har ikke aning om det er sant det som står. men noe stemmer værtfall.. OPEL?!?! æsj... bank han, hiv ut skrote å bynn på din da!
zephyr23 Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 det er mulig du har rett.. leste bare over alt som var skrevet.. å mente jeg hadde sedd det en plass at det ikke stemte.. hentet det fra www.wikipedia.no .. så har ikke aning om det er sant det som står. men noe stemmer værtfall.. OPEL?!?! æsj... bank han, hiv ut skrote å bynn på din da! hehe, skjønnte jo det da, men skal ikkje komme her å være skikelig skråsikker å si at jeg har rett, men tror at det er noe i den duren mesteparten stemmer ja! jupp, ein stygg gammel opel astra, nei nei, kan ikkje banke han , han er jo veldig hyggelig men det er bare arbeidsvilja hans , desuten kan jeg heller ikke hive den ut for det er ein kunde som betaler oss for å fikse den! men den er nesten ferdig nå da! så får vel lov til å begynne denne uka:)
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 det er mulig du har rett.. leste bare over alt som var skrevet.. å mente jeg hadde sedd det en plass at det ikke stemte.. hentet det fra www.wikipedia.no .. så har ikke aning om det er sant det som står. men noe stemmer værtfall.. OPEL?!?! æsj... bank han, hiv ut skrote å bynn på din da! hehe, skjønnte jo det da, men skal ikkje komme her å være skikelig skråsikker å si at jeg har rett, men tror at det er noe i den duren mesteparten stemmer ja! jupp, ein stygg gammel opel astra, nei nei, kan ikkje banke han , han er jo veldig hyggelig men det er bare arbeidsvilja hans , desuten kan jeg heller ikke hive den ut for det er ein kunde som betaler oss for å fikse den! men den er nesten ferdig nå da! så får vel lov til å begynne denne uka:) okei.. hehe så han har vondt i "gidde-muskeln" ? hvordan er 4-hjultrekks systemet på IX? har hørt at folk har vært plaget med det.. har du noen gang vært plaget?
zephyr23 Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 okei.. hehe så han har vondt i "gidde-muskeln" ? hvordan er 4-hjultrekks systemet på IX? har hørt at folk har vært plaget med det.. har du noen gang vært plaget? det er ''gidde muskelen'' hans som ikkje er helt i form ja 4 hjultrekks systemet er jo greit , det eneste er at fordelingsgirkassa, og stikk akslingene foran kan være ett svakt ledd, kan ikkje trimme for mye, for da ryker begge deler... har hørt at 250 ca er maks effekt ein ix kan ha før driverk framme gir seg! så må være litt forsiktig der :Ppluss at mange deler til 325ix er MYE dyrere enn vanlige 325 deler :/ har egentlig ikkje vært plaget med tanke på at jeg aldri har ordentlig hatt den på veien sjøl,kjøpte den, kjørte ein kveld, fikk den til skolen og begynnte å jobbe på den.. men gjenstår jo bare å se når den kommer på veien til sommern om problemene kommer da:P men har hørt at de ligger som støpt på veien da, det blir jo spennende
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Fysj, det må være en morsom vinterbil!! sikkert jævla fett om sommeren også Ska du ha slike felger: TSW Hockenheim R ? de var sinnsykt råe!! jeg har noen 18" Ace desire felger, som jeg skal bruke om vintern og Brock felgene om sommeren eller så blir det omvendt, siden det er dyrest for 18toms vinter dekk.. men vi får se når den tid kommer.. Her er bilde av 18" felgene. http://blink.dagbladet.no/user/files/f/ ... uta.no.jpg http://blink.dagbladet.no/user/files/f/ ... n_mine.jpg
zephyr23 Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Fysj, det må være en morsom vinterbil!! sikkert jævla fett om sommeren også Ska du ha slike felger: TSW Hockenheim R ? de var sinnsykt råe!! jeg har noen 18" Ace desire felger, som jeg skal bruke om vintern:D og Brock felgene om sommeren:) eller så blir det omvendt, siden det er dyrest for 18toms vinter dekk.. men vi får se når den tid kommer.. Her er bilde av 18" felgene. det er det mange som sier.. men hadde bilen min vært ferdig nå i vinter hadde jeg satt den i garasjen til snøen, i frykt for å ødelegge noe hehe! men blir bra til sommern og, komme putrende med det nydelige seksersvevet+ litt godsaker som gir bedre lyd og effekt, og AC / DC på full gnu på stereoen jeg tenker litt på å ha de ja syntes de var utrolig kule sjøl! eneste var at de ikkje hadde kant, eller så vil jeg ha disse : med litt kant er 8''x 17'' såpass ja, 18 toms på vinterføre, de er det få av kan bli fett det da, men er jo bare å sjekke prisene på dekk rundt omkring! store er Brock felgene da ? men den bilen din mener jeg å ha sett før, på ett bilde i ett blad eller noe :S eller tar jeg helt feil da ?
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Fysj, det må være en morsom vinterbil!! sikkert jævla fett om sommeren også Ska du ha slike felger: TSW Hockenheim R ? de var sinnsykt råe!! jeg har noen 18" Ace desire felger, som jeg skal bruke om vintern:D og Brock felgene om sommeren:) eller så blir det omvendt, siden det er dyrest for 18toms vinter dekk.. men vi får se når den tid kommer.. Her er bilde av 18" felgene. det er det mange som sier.. men hadde bilen min vært ferdig nå i vinter hadde jeg satt den i garasjen til snøen, i frykt for å ødelegge noe hehe! men blir bra til sommern og, komme putrende med det nydelige seksersvevet+ litt godsaker som gir bedre lyd og effekt, og AC / DC på full gnu på stereoen jeg tenker litt på å ha de ja syntes de var utrolig kule sjøl! eneste var at de ikkje hadde kant, eller så vil jeg ha disse : med litt kant er 8''x 17'' såpass ja, 18 toms på vinterføre, de er det få av kan bli fett det da, men er jo bare å sjekke prisene på dekk rundt omkring! store er Brock felgene da ? men den bilen din mener jeg å ha sett før, på ett bilde i ett blad eller noe :S eller tar jeg helt feil da ? Hoff, jeg gleder meg til sommeren.. skal gjøre nøyaktig det samme jeg tror heller ikke det er så mange av de nei så det blir nåkk fett.. Brock felgene er 17x8,5.. jeg har 215/40/17 dekk på nå.. har funnet samme dim i vinterdekk till 1100 kr dekket.. å det var bridgestone dekk! så det er sikkert bra.. men jeg har ikke bestemt meg ennå om jeg skal bruke 18tommerne om sommeren, å 17 om vinter.. eller omvendt.. har mest lyst å bruke borck felgene på sommer, de er så over rå!! synes jeg.. Ja faen, da synes jeg dem der va kulere.. ja du har helt sikkert sedt den i blad eller på autodb
zephyr23 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 albjorkl skrev: Hoff, jeg gleder meg til sommeren.. skal gjøre nøyaktig det samme:Djeg tror heller ikke det er så mange av de nei:D så det blir nåkk fett.. Brock felgene er 17x8,5.. jeg har 215/40/17 dekk på nå.. har funnet samme dim i vinterdekk till 1100 kr dekket.. å det var bridgestone dekk! så det er sikkert bra.. men jeg har ikke bestemt meg ennå om jeg skal bruke 18tommerne om sommeren, å 17 om vinter.. eller omvendt.. har mest lyst å bruke borck felgene på sommer, de er så over rå!! synes jeg.. Ja faen, da synes jeg dem der va kulere.. ja du har helt sikkert sedt den i blad eller på autodb mhm, skal bli så bra nei har ihvert fall aldri hørt om noen som kjører på 18 tommere på vintern nei, gå for brock felgene på sommern du er kulere enn de andre! åssen ser det ut med 215 dekk på 8.5'' da ? ''stikker'' ikkje felgen litt ut da ? er mye kulere de andre ja, så kommer nok til å gå for de, havner på ca 10 lapper for felg pluss dekk så er ikkje så ille igrunn! mener å ha sett ett bilde av den i ett gatebil blad hvor de var på streetmeet oppi nord så sto din bil på henger eller no?? ligna ihvertfall veeeldig mye! samme felger og farge osv, så da kan det vel ikkje være noen andre
albjorkl Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 joda, felgen "stikker" litt utfor ja.. du har sedd i max power nei, det var ikke min bil. du tenker på den lilla perlemor fargete e30'en? han som eier den bor også er i vardø, var bare for å vise hvordan felgene så ut på bil. min er den sorte jeg har på bildet mitt den dær lillae er HELT 100% strøken. nettop hadt stor prosjekt.. åsså er det rundt 450hk å registrert .. så den er pervers! kjøpte felgene hos han. du kan jo gå å lese om prosjektet hannes på www.vardo-ruta.no helt i høyre marg.. veldig bra og igjennomført prosjekt.. å det gikk fort!! de brukte bare noen måneder, han og en kompiss.
zephyr23 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 ser best ut egentlig når felgen ''stikker'' litt ut ja, må ha det sånn sjøl 17 tommere med litt kant, og 40mm senk og mtech2 og to farga lakk og fullstendig shadowline så burde det bli bra ah, da er det bare jeg som blander litt sammen her! men den lille perlemor e30'n var strøken ja, mener jeg og noen kompiser fant en film av den på nettet hvor de kjørte litt, den så ut til å gå ganske så greit ja hva slags maskin sitter i ? m5 maskin eller noe sånnt? pleier å kunne gå fort når man har tid,penger, og kunskapen til det ja var litt uklart bilde av bilen din, men den så bra ut:)
albjorkl Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 ser best ut egentlig når felgen ''stikker'' litt ut ja, må ha det sånn sjøl 17 tommere med litt kant, og 40mm senk og mtech2 og to farga lakk og fullstendig shadowline så burde det bli bra ah, da er det bare jeg som blander litt sammen her! men den lille perlemor e30'n var strøken ja, mener jeg og noen kompiser fant en film av den på nettet hvor de kjørte litt, den så ut til å gå ganske så greit ja hva slags maskin sitter i ? m5 maskin eller noe sånnt? pleier å kunne gå fort når man har tid,penger, og kunskapen til det ja var litt uklart bilde av bilen din, men den så bra ut:) ja, jeg synes også det.. fy faen, det kan bli jævlig kult jeg har 60/40 senking på min bil.. ja du har helt sikkert sett en film av den på nettet.. det er en E30 som opprinnelig er en 320i, men modefisert med en 325i 89 motor, som er "stroket" til 2,7 liter. å turbo å greier å det ble sinnsykt bra til slutt. han skal vell bygge mere motor tror jeg. kompissen hannes har en supra som de også han tunet ganske mye. rundt 500-550hk i den tror jeg. Filmer av supraen: Bilder av min bil: http://blink.dagbladet.no/user/files/f/ ... c00351.jpg http://blink.dagbladet.no/user/files/f/ ... c00323.jpg
zephyr23 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 ja, jeg synes også det.. fy faen, det kan bli jævlig kult:D jeg har 60/40 senking på min bil.. ja du har helt sikkert sett en film av den på nettet.. det er en E30 som opprinnelig er en 320i, men modefisert med en 325i 89 motor, som er "stroket" til 2,7 liter. å turbo å greier:D å det ble sinnsykt bra til slutt. han skal vell bygge mere motor tror jeg. kompissen hannes har en supra som de også han tunet ganske mye. rundt 500-550hk i den tror jeg. håper på det ja gjenstår bare å se om den er ferdig til sommern, har egentlig som mål å ha den helt klar til juli treffet på rudskogen må bare skrape sammen mer penger først 60/40 senk ser best ut, men må senke bilen likt foran og bak grunnet firehjulstrekk systemet! den bilen din har jeg sett før på internett! er pen den hehe, skulle gjerne hatt ein bil med litt mer motor isjøl, men det får komme etterhvert! har en anna bil å fokusere på! kunne gjerne tenkt meg i fremtiden ein E30 M3 med M5 maskin og godkjent:) hehe, over 500 Hk i ein supra burde sparke godt det ja hadde ikkje sagt nei takk til det! men drømmebilen må vel være ein Eleanor eller ein E60 M5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå