Gå til innhold

325 E36 vrak selges 15000kr


skywalk3r
 Share

Anbefalte innlegg

kom bare over den,vet ikke hvem eieren er...

men sendte mail til han som eier coupen som tråden startet med..

den var kjørbar men i tilegg til de 15 tusen han forlangte kommer det 50 tusen i avgifter for og få den reg. i norge(den er importert fra tyskland).men alt av papirer for å få den reg. var i orden..

65 tusen + ny front og skjermer..er vel ikke akkurat noe og spare på og fikse den opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer..

jeg ringte ham på coupen,, var en fyr som hadde innportert denn for en stund siden..

smalt bilen for sirka et år siden, og siden da har denn bare stått og ikke vært kjørt....

Han garanterte at motoren sveiv,,, men broderen hadde vist tatt av bensin pumpa på grunn at han manglet denn til sin egen e36!?!?

Men jeg sa at jeg kommer ikke å hente bilen før denn står å sviver når jeg kommer!!!

Men han sa at han skulle ordne det,, men!!!

Billig bil,, var litt brukbar deler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sikker på dette med avgiftene? Var en tråd om avgifter i henhold til ommbygging da.. Og da var det ikke avgiftene på donor bilen man måtte betale..

verticalescape skrev:

hvordan er det med dette når bilen ikke har vært i norge i 10 år da?

Da blir det avgift med bruksfradrag etter hvor lenge bilen har vært reg. i Norge, en viss prosentsats hvert år, som blir progressivt mindre om jeg ikke husker feil.

Edit: Her står prosentsatsene: http://www.toll.no/templates_TAD/Articl ... ntid=44781 &epslanguage=NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer..

jeg ringte ham på coupen,, var en fyr som hadde innportert denn for en stund siden..

smalt bilen for sirka et år siden, og siden da har denn bare stått og ikke vært kjørt....

Han garanterte at motoren sveiv,,, men broderen hadde vist tatt av bensin pumpa på grunn at han manglet denn til sin egen e36!?!?

Men jeg sa at jeg kommer ikke å hente bilen før denn står å sviver når jeg kommer!!!

Men han sa at han skulle ordne det,, men!!!

Billig bil,, var litt brukbar deler....

om du trenger deler er bilen billig..men blir ikke billig om den skal fikses opp til bruk på veien... du kan jo kjøpe bilen og plukke deler du trenger så kan jeg kjøpe motoren av deg for en billig penge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...