skywalk3r Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Tenkte jeg skull lufte tanken for de som har E36 å har lyst på litt større motor... Ps det er ikke min bil, bare så den på autodb. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8973677&sid=10aJvANSPi644434&pos=14&tot=974 Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Kunne tengt meg å sette i 2,5 24v motor i en e30 320 jeg har stående. Har desværre ikke tid og kunnskaper, men hadde vært gøy. Hvordan er det med bremser og drivverk mellom E36 og e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Det står i annonsen at det 180hk i motorn.. er det ikke 192hk i den?? forvirret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 den der hadde gjort seg i cab'n min, siden jeg skal ha både 2.5/2.8 og automat..er vel bare å selge e30'n nå da tenker jeg..siden den blir avskilta nå imårra evt torsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Det står i annonsen at det 180hk i motorn.. er det ikke 192hk i den?? forvirret 'fortsatt forvirret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Det står i annonsen at det 180hk i motorn.. er det ikke 192hk i den?? forvirret 'fortsatt forvirret.. Jo, den yter 192hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 her er enda en:-) http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 16&tot=985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 hmmm,,, ikke så langt unna jo ... kjenner du ham eller vet hvem han som eier denn mEhE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 kom bare over den,vet ikke hvem eieren er... men sendte mail til han som eier coupen som tråden startet med.. den var kjørbar men i tilegg til de 15 tusen han forlangte kommer det 50 tusen i avgifter for og få den reg. i norge(den er importert fra tyskland).men alt av papirer for å få den reg. var i orden.. 65 tusen + ny front og skjermer..er vel ikke akkurat noe og spare på og fikse den opp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 stemmer.. jeg ringte ham på coupen,, var en fyr som hadde innportert denn for en stund siden.. smalt bilen for sirka et år siden, og siden da har denn bare stått og ikke vært kjørt.... Han garanterte at motoren sveiv,,, men broderen hadde vist tatt av bensin pumpa på grunn at han manglet denn til sin egen e36!?!? Men jeg sa at jeg kommer ikke å hente bilen før denn står å sviver når jeg kommer!!! Men han sa at han skulle ordne det,, men!!! Billig bil,, var litt brukbar deler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2006 kjekt å ha dele bil..har no deler i lang tid framover da.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Er dere sikker på dette med avgiftene? Var en tråd om avgifter i henhold til ommbygging da.. Og da var det ikke avgiftene på donor bilen man måtte betale.. verticalescape skrev: hvordan er det med dette når bilen ikke har vært i norge i 10 år da? Da blir det avgift med bruksfradrag etter hvor lenge bilen har vært reg. i Norge, en viss prosentsats hvert år, som blir progressivt mindre om jeg ikke husker feil. Edit: Her står prosentsatsene: http://www.toll.no/templates_TAD/Articl ... ntid=44781 &epslanguage=NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 stemmer..jeg ringte ham på coupen,, var en fyr som hadde innportert denn for en stund siden.. smalt bilen for sirka et år siden, og siden da har denn bare stått og ikke vært kjørt.... Han garanterte at motoren sveiv,,, men broderen hadde vist tatt av bensin pumpa på grunn at han manglet denn til sin egen e36!?!? Men jeg sa at jeg kommer ikke å hente bilen før denn står å sviver når jeg kommer!!! Men han sa at han skulle ordne det,, men!!! Billig bil,, var litt brukbar deler.... om du trenger deler er bilen billig..men blir ikke billig om den skal fikses opp til bruk på veien... du kan jo kjøpe bilen og plukke deler du trenger så kan jeg kjøpe motoren av deg for en billig penge:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Vist du sikter til meg, så var meningen å bruke alt utenom karosseriet. Fra 316 til 325.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg