Gå til innhold

Harman/Kardon "Drive+play" monterig


 Share

Anbefalte innlegg

I går gikk jeg i gang med å montere "Drive+play", som systemet heter :lol:

Tenkte å legge ut noen bilder fra monteringen. Systemet ser ut til å fungere etter forventingene. Ok lydkvalitet (mp3 tatt i betraktning) og funksjonaliteten er også god. Systemet var dyrt før, men nå selger bliradiospesialisten settet til rett under tusenlappen.

dsc02324wg3.jpg

Skjermen: Den festa jeg nederst i kroken på vestre side av frontruta. Enkel og greit med samme type limpute som brukes på autopass-brkkene, sitter som støpt.

dsc02315ww1.jpg

dsc02323xk7.jpg

dsc02330bc9.jpg

Hjernen: Den monterte jeg under rattstammen, ved sisen av hjenen til Defa'n.. Festa med strips. Strømkabelen konla jeg til på spillerkabelen, den viste seg å ha ekstra koblinger. Kun jordinga som måtte klippes, strøm og tenningsstrøm var klargjort for ekstra kobling. Bare å koble på, smart! I og med at hjernen er kobla på tenninga vil systemet slå seg av og på etter tenninge, som med spilleren.

dsc02321mk4.jpg

dsc02320ln5.jpg

Hanskerom: Bora et hull innerst til høyre i hanskerommet for å få inn kabelen som skal kobles i iPod'en

dsc02319xu7.jpg

Kontroll: Den festa jeg rett bak vindusknappen på venstre sida av midtkonsollen. KOm fram til at det måtte bli den beste plasseringen. Behagelig å komme til med honda på armlena og ikke i veien..

dsc02317so4.jpg

dsc02316oz4.jpg

Slik så det ut da jeg ble ferdig:

dsc02334gp7.jpg

dsc02315ww1.jpg

dsc02336qj2.jpg

Koblinga til spilleren kan løses på to måter, enten via direkte kobling (for de med inngang på spilleren) eller med medfølgende FM-omformer. Leste på nettet at sistnevnte løsning ikke var optimal på grunn av at FM-omformeren som medfølger er dårlig, men dette kan jeg ikke bektrefte da jeg ikke har prøvd den selv.

Etter en dags bruk har jeg ikke noe å utsette.

Anbefales for alle som har ipod og kunne tenke seg å bruke den i bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...