Hankook Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg har en E34 520i med M20B20 motor i. -Bilen er hvit. -Har gåen topp-pakning følger med slipesett -Kan følge med noen 17" momo felger Bilen er i ok stand uten om at topp-pakningen er gåen, mulig vannpumpa også burde skiftes Denne bilen må ikke vekk, men har litt lite tid til å skru etter som det har blitt masse jobbing i det siste. Håpet på å få mellom 10.000 og 15.000. Alle bud blir vurdert Jeg som alle andre liker å få se bilder i annonsene, men det har jeg ikke nå, men skal få tatt noen i morgen Kan nås på telefon 98063131 kan også nås her i forumet og på mail: imsland-88@lyse.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Jeg har en E34 520i med M20B20 motor i.-Bilen er hvit. -Har gåen topp-pakning -Kan følge med noen 17" momo felger Bilen er i ok stand uten om at topp-pakningen er gåen, mulig vannpumpa også burde skiftes Denne bilen må ikke vekk, men har litt lite tid til å skru etter som det har blitt masse jobbing i det siste. Håpet på å få mellom 10.000 og 15.000. Alle bud blir vurdert Jeg som alle andre liker å få se bilder i annonsene, men det har jeg ikke nå, men skal få tatt noen i morgen Kan nås på telefon 98063131 kan også nås her i forumet og på mail: imsland-88@lyse.net bytte den i et båtprosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 bytte den i et båtprosjekt? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg