viper Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 pris er 33k ring 97145972 viss du er interresert:) 318i 92 mod e36 som har rundet 180000 er grønn i fargen og helt grei i lakken. godkjent til sommeren 2008. sentral-lås, el.vinduer. orginal alarm greit anlegg som vil si: pioneer spiller (noe gammelt) rockford høytalere i dørene fremme og i hattehylle som går på en sony explod 400w forsterker, 2*10" jbl rørsubb. og 1" tweeter i speil-dekselet. har skiftet en del deler det siste halv-året: nytt sønnak batteri hjul-lager venstre bak. begge dempere fremme. begge bærekulene fremme. nye klosser og skiver fremme. olje og filter skifte ved 174000. har nettop skiftet topp(denne er planslipt, ny kam, løftere og pushere, slipt ventiler og seter) og da selvfølgelig topp-pakning, bolter, reg reim og alle rullene. ny vannpumpe ny termostat. nye plugger og ledninger. fremre foring i bære-arm venstre bak. nytt senkesett i sommer, usikker på merke da dette fulgte med bilen trur det er 40/40. m-tech frontfanger nesten strøkent interiør. Strøkne kant-felger 225/45 17 m-tech ratt null rust på bilen bortsett ifra kanten nederst på bakluka bremsebånd venstre bak burde justeres litt innstegslist høyre forann mangler, viftereim er litt slitt så hender det skriker litt i den når bilen startes kald. sprekk i frontrute nederst i høyre hjørne, er fullt lovlig siden den ikke er i synsfeltet, lekker heller ikke vann. det er laget luft-inntak i panseret. bilen selges fordi jeg har kjøpt meg ny bil og ikke har råd til å ha denne også stående. prisen står nå på 33 lapper, trenger ikke folk som kommenterer, men folk som kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 er det coupe eller sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2006 det er en sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 opp opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 begynner å haste så ny pris er 37000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 hehe, blir vell lite for en e36 med lite km og god stand:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 lov å spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 da er eeeeeeeendelig bildene her litt dårlige pga mobil-kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 du glemte å rydde bilen før du tok bilder... jada, jeg vet jeg var useriøs nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 ...trenger ikke folk som kommenterer, men folk som kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 men vil du ha folk som kjøper, så lønner det seg ikke å legge ut sånne bilder.. ta det anlegget feks, har du kastet det dit eller? hehe ikke ta det ille opp.. og ja, jeg VET du ikke vil ha kommentarer, men folk som kjøper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 skjønner det jeg også men eneste bildene jeg har... og bilen er såklart ryddet, får ikke med søpla:P anlegget etter min mening spiller like bra uansett om det er lagt opp fint eller ei:) hadde masse planer for bilen og såklart fikse det med anlegget men når ny bil er kommet i hus har jeg ikke tid til bimmern lenger, derfor selges den sånn den står! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 tar ett spm til og jeg.. det inntaket på panseret.. er hele panseret lakkert, eller er det lakkert med boks rundt? ser utrolig skjollete ut på bildet bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg