fatboy Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 å da har jeg klart det, registerreima røyk på lillejulaften=/ sur var d, men motoren var bygget opp av så mye rart blant annet 320 ledningsnett og alt slikt, så d kom jo noe positivt ut av d, d fikk fortgang i ordentlig 325motor og gear=)=) så etter jeg hadde hatt min julefeiring så bar det rett til garasjen hvor jeg hadde ny motor klar(motor og alt sto i en komplett bil). og begynte kl 10 på julaften, og så jo at det begynte og gå ganske fort frem=) så klokken 12 hadde jeg motor og gear ute=) så tenkte jeg egentli og ta kvelden, men fannt ut at kunne begynne sånn smått med den andre motoren og plukke av det som trengtes for og ta den ut, men det endte opp med at jeg tok den ut også, så klokken 4 hadde jeg begge motora ute=)=) og var på vei ut døra da d slo meg at kunne jo værtfall løfte klar den nye motoren så det egentli bare var og sette den inn senere på dagen, men tanker er tanker og handling er handling, så jeg begynte og det endte opp med at motor og gear var i kl6 på 1. juledags morgen=) så skrudde jeg sammen litt og tok det ganske rolig og tok kvelden kl9-10tia. dro tilbake i 6tiden på kvelden og fortsatte hadde fått tak i oljefilter og litt sånnt så var klart=) like før klokken 12 hadde jeg start på bilen=) og alt funka bare fint. jor foresten alt arbeid aleine, siden d ikke var så mange som hadde så lyst til og skru i jula=/ men alt funker så nå har jeg ordentlig motor og gear, med sinterclutch, kjcasskam, chip, greenrør og eksos og filter, så spytter godt unna=) visste ikke hvor jeg skulle legge denne tråden så admin får bare flytte den hvis den er lakt feil. her er noen bilder som folk liker så fint=) fikk ikke lastet opp flere men det kommer om litt=)
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Kan da ikke få noen bedre julaften enn å skru bil
JoeNasty Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Da var det bare å kjøre bilen til deg og plukke den opp,litt sprekere, kvelden etter da?? Ikke dårlig må jeg si,alene og midt oppi julestria!!Grattis med motor da,eller noe sånn
fatboy Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 er faktisk den beste julaften jeg noen gang ever har hatt=)=)=)=) det anbefales til flere=)
verticalescape Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 kommer bare på ett ord: IMPONERENDE
fatboy Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 og her er di siste bildene, fikk ikke tatt så mange bilder, var vell bare i røykepausene jeg tok, og dem var det ikke mange av=)
Arimanni Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Mangla julestemning i år, så hadde du ringt meg (og ikkje bud så langt unna) hadde eg nok vore med Bra gjort foresten hehe
Sevenord Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Respekt for den der Btw, vet hvem jeg skal ringe når jeg trenger hjelp
kitta Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 hehe bra jobba morro når folk gjør sånne "sprøe" ting
fatboy Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Respekt for den der Btw, vet hvem jeg skal ringe når jeg trenger hjelp hehe, er jo bare sånn ca rundt 20 mil eller no fra harstad så;P
Sevenord Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Jeg tar heller bilen min til deg, en til forhandleren hvor jeg kjøpte den. Makan til ukompetente folk.. 20 mil går greit, så spanderer jeg fyll på byen etterpå ;D
fatboy Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 hehe, høres jo nesten ut som en plan=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå