Bimmerlars Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Hva skjer på slutten her montro? Fyfy å kjøre slik på ikke driftsvarm rekkesekser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Motorras Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 hehe.. en reg reim som røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Om ein lese da som står under filmen så svarer eigarern av bilen sjølv kva som skjer...motoren e modda på eit eller aent vis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Ikke noe farlig ifølge eier. Thats my e30.The VDO sender I use for the oil pressure sender triggers the warning contact at a much higher PSI then stock. The stock warning light is illuminated at a very low 7PSI. When I stood on the brakes the engine speed quickly drops, and the RPM dips below "idle" momentarily and causes the much higher trigger to pop the light on for a tenth of a second... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 tempmåleren i displayet i min e30 kommer heller ikke høyere en første strek når den er driftsvarm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 tempmåleren i displayet i min e30 kommer heller ikke høyere en første strek når den er driftsvarm... Slik var min M10 også. Så skifta jeg termostat og den stod igjen på midten! Alt virka akkurat som det skulle, men motoren gikk litt for kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå