Bimmerlars Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Hva skjer på slutten her montro? Fyfy å kjøre slik på ikke driftsvarm rekkesekser..
jumpin Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Om ein lese da som står under filmen så svarer eigarern av bilen sjølv kva som skjer...motoren e modda på eit eller aent vis..
|Andreas| Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Ikke noe farlig ifølge eier. Thats my e30.The VDO sender I use for the oil pressure sender triggers the warning contact at a much higher PSI then stock. The stock warning light is illuminated at a very low 7PSI. When I stood on the brakes the engine speed quickly drops, and the RPM dips below "idle" momentarily and causes the much higher trigger to pop the light on for a tenth of a second...
mEhE Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 tempmåleren i displayet i min e30 kommer heller ikke høyere en første strek når den er driftsvarm...
Bimmerlars Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 tempmåleren i displayet i min e30 kommer heller ikke høyere en første strek når den er driftsvarm... Slik var min M10 også. Så skifta jeg termostat og den stod igjen på midten! Alt virka akkurat som det skulle, men motoren gikk litt for kaldt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå