Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe farlig ifølge eier.

Thats my e30.

The VDO sender I use for the oil pressure sender triggers the warning contact at a much higher PSI then stock. The stock warning light is illuminated at a very low 7PSI.

When I stood on the brakes the engine speed quickly drops, and the RPM dips below "idle" momentarily and causes the much higher trigger to pop the light on for a tenth of a second...

Skrevet
tempmåleren i displayet i min e30 kommer heller ikke høyere en første strek når den er driftsvarm...

Slik var min M10 også. Så skifta jeg termostat og den stod igjen på midten! Alt virka akkurat som det skulle, men motoren gikk litt for kaldt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...