Aleks Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 en kamerat av meg er på jakt etter en bmw m3.. enten en 3.0 eller en 3.2 liter.. spørsmålet er hvor mye dreiemoment er det i disse bilene og hva tåler feks girkasse- mellomaksling - bakaksling o.l ikkje hvor mye hester.. eller jo gjerne det og.. men i hovedsak.. hvor mye tåler dette i newtonmeter?(dreiemoment) takker for svar
E-30 big Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 en kamerat av meg er på jakt etter en bmw m3.. enten en 3.0 eller en 3.2 liter.. spørsmålet er hvor mye dreiemoment er det i disse bilene og hva tåler feks girkasse- mellomaksling - bakaksling o.l ikkje hvor mye hester.. eller jo gjerne det og.. men i hovedsak.. hvor mye tåler dette i newtonmeter?(dreiemoment) takker for svar Jalla bil.. går som en bøtte møkk.... kjøp en nissan 180... trippel B du... går mye bedre
Bimmerlars Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 en kamerat av meg er på jakt etter en bmw m3.. enten en 3.0 eller en 3.2 liter.. spørsmålet er hvor mye dreiemoment er det i disse bilene og hva tåler feks girkasse- mellomaksling - bakaksling o.l ikkje hvor mye hester.. eller jo gjerne det og.. men i hovedsak.. hvor mye tåler dette i newtonmeter?(dreiemoment) takker for svar Jalla bil.. går som en bøtte møkk.... kjøp en nissan 180... trippel B du... går mye bedre Var dette fylleinnlegg eller svarer ikke E36 M3 til de 286/321 hk'ene BMW lover oss?
Espen M33 Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 en kamerat av meg er på jakt etter en bmw m3.. enten en 3.0 eller en 3.2 liter.. spørsmålet er hvor mye dreiemoment er det i disse bilene og hva tåler feks girkasse- mellomaksling - bakaksling o.l ikkje hvor mye hester.. eller jo gjerne det og.. men i hovedsak.. hvor mye tåler dette i newtonmeter?(dreiemoment) takker for svar Jalla bil.. går som en bøtte møkk.... kjøp en nissan 180... trippel B du... går mye bedre Hehe, de drikker sterke saker i Gudbransdalen og skjønner jeg
D.C.V Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 en kamerat av meg er på jakt etter en bmw m3.. enten en 3.0 eller en 3.2 liter.. spørsmålet er hvor mye dreiemoment er det i disse bilene og hva tåler feks girkasse- mellomaksling - bakaksling o.l ikkje hvor mye hester.. eller jo gjerne det og.. men i hovedsak.. hvor mye tåler dette i newtonmeter?(dreiemoment) takker for svar Jalla bil.. går som en bøtte møkk.... kjøp en nissan 180... trippel B du... går mye bedre Hehe, de drikker sterke saker i Gudbransdalen og skjønner jeg Det kan ihvertfall virke sånn ja...
Thunegutt Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Jeg ville gått for 3.2! Den går styggfort
BMWPower Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Jeg ville gått for 3.2! Den går styggfort åå?? Ingenting forhold til 3.8L vel? hehe
E-30 big Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 en kamerat av meg er på jakt etter en bmw m3.. enten en 3.0 eller en 3.2 liter.. spørsmålet er hvor mye dreiemoment er det i disse bilene og hva tåler feks girkasse- mellomaksling - bakaksling o.l ikkje hvor mye hester.. eller jo gjerne det og.. men i hovedsak.. hvor mye tåler dette i newtonmeter?(dreiemoment) takker for svar Jalla bil.. går som en bøtte møkk.... kjøp en nissan 180... trippel B du... går mye bedre Var dette fylleinnlegg eller svarer ikke E36 M3 til de 286/321 hk'ene BMW lover oss? He He... Var også får å provosere litt. Men Tror ikke det finnes en eneste en 3.2 liter som bremser erlige 321 hk... ALDRIG i verden.. Synes det går skikkelig dårlig jeg.du sitter å venter på ett drag som aldrig kommer.... eneste som kommer er turtalls sperra etter en stund og dreimomentet? hvor var det??? Nei M3 er oppskrytt spør du meg...
T.R.Melum Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 @E-30 big: Regner med din e34 v12 twin turbo parkerer alle bilene i hele verden også?! hehehehe......
E-30 big Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 @E-30 big: Regner med din e34 v12 twin turbo parkerer alle bilene i hele verden også?! hehehehe...... Den parkerer ingen tingen den så lenge den står i ro i verkstedet den,å ikke burde du prøve å parkere noe som helst med en orginal M3 heller får det blir bare fiasko min -98mod var nå så å si ny når jeg kjøpte den, og dro liv skiten ut av møkka i over 100.000km til så jeg snakker nå litt av erfaring når det gjelder M3...
Espen M33 Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 @E-30 big: Regner med din e34 v12 twin turbo parkerer alle bilene i hele verden også?! hehehehe...... Den parkerer ingen tingen den så lenge den står i ro i verkstedet den,å ikke burde du prøve å parkere noe som helst med en orginal M3 heller får det blir bare fiasko min -98mod var nå så å si ny når jeg kjøpte den, og dro liv skiten ut av møkka i over 100.000km til så jeg snakker nå litt av erfaring når det gjelder M3... Dersom du tar en kikk på norges bilpark, så ser du at en E36 M3, både 3,0 og 3,2 kjører fra minimum 9 av 10 biler. Så så voldsomt treg er den da ikke. At det finnes raskere biler er det selvfølgelig ikke noe tvil om, men når man sier at E36 M3 går dårlig da må man jammen være storforlangende!
D.C.V Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Det blir feil og si at M3 av noe som helst slag er treg.. Men selfølgelig når du kjører porsche 911 twin turbo med sikkert 450 hk i, så blir vel det meste tregt... hvilken porsche er det egentlig?
TexWiller Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 E-30 big. kan du legge ut bilder av bilparken din? hvem har bygd den V12 twin turboen?
D.C.V Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 en kamerat av meg er på jakt etter en bmw m3.. enten en 3.0 eller en 3.2 liter.. spørsmålet er hvor mye dreiemoment er det i disse bilene og hva tåler feks girkasse- mellomaksling - bakaksling o.l ikkje hvor mye hester.. eller jo gjerne det og.. men i hovedsak.. hvor mye tåler dette i newtonmeter?(dreiemoment) takker for svar 286 HK ved 7 000 rpm, 320 Nm ved 3 600 rpm. 3.0l 321 HK ved 7 400 rpm, 350 Nm ved 3 250 rpm. 3.2l Håper det er litt brukbar informasjon etter som vi ødela tråden med diskusjon
E-30 big Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 en kamerat av meg er på jakt etter en bmw m3.. enten en 3.0 eller en 3.2 liter.. spørsmålet er hvor mye dreiemoment er det i disse bilene og hva tåler feks girkasse- mellomaksling - bakaksling o.l ikkje hvor mye hester.. eller jo gjerne det og.. men i hovedsak.. hvor mye tåler dette i newtonmeter?(dreiemoment) takker for svar viss jeg ikke husker feil så hadde Alpina en B8 med 350hk og 490nm så driverket er det ingen problemer med slik sett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå